search
menu

هتل Grand Temel Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Temel Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند تمل استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند تمل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Temel Hotel Istanbul


بی‌شک تعداد اقامتگاه‌ها و هتل‌های استانبول به اندازه‌ای است که گاه انتخاب برای گردشگرانی که قصد دارند به این شهر سفر کنند دشوار می‌شود. در واقع یافتن هتلی که از کیفیت خدمات مطلوبی برخوردار باشد و موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد مستلزم صرف وقت است. اگر شما هم برای اقامت در استانبول ترکیه به دنبال هتلی با این شرایط هستید، هتل گرند تمل استانبول یکی از آن هتل‌هایی است که شما را ناامید نمی‌کند. هتل گرند تمل با قرارگیری در منطقه مناسبی از شهر استانبول، دسترسی آسانی به مکان‌های دیدنی استانبول و همچنین سواحل جذاب فلوریا فراهم کرده‌است. علاوه بر آن سطح کیفیت خدمات در هتل گرند تمل در مقایسه با دیگر هتل‌های هم‌رده خود در شهر استانبول رضایت‌بخش است. گفتنی است هتل گرند تمل برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنند سرویس ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌کند و فاصله فرودگاه استانبول تا این هتل بطور تقریبی ۲۹.۲ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند تمل استانبول


هتل گرند تمل استانبول با ارائه امکانات و خدمات مختلف به مهمانان سعی دارد تا اقامتی فراموش‌نشدنی برای مهمانان خود ایجاد کند. خدمات رفاهی هتل گرند تمل شامل: روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت وای‌فای در اتاق‌ها و تمامی محوطه هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خرید بلیط، برگزاری تورهای تفریحی، فروشگاه شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری روزانه، صرافی جهت تبدیل ارز، خدمات لاندری، خشکشویی، خدمات ارسال کارت‌پستال، صندوق امانات، سرویس بیدار باش مهمان، ماشین دربستی، پارکینگ در محل، تاکسی سرویس و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی است. گفتنی است در صورت نیاز به پول نقد نیز می‌توان از دستگاه عابر بانکی که در فاصله ۱۳۰ متری هتل گرند تمل قرار گرفته است، استفاده کرد. جالب است بدانید که به همراه داشتن حیوانات خانگی و اهلی در هتل گرند تمل استانبول مانعی ندارد. بعلاوه یکی از خدمات شایسته‌ای که در هتل گرند تمل استانبول به مهمانان ارائه می‌شود به کارگیری رمپ و تهیه ویلچر برای آن دسته از افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند. علاوه بر آن وجود آسانسور برای تردد در طبقات در هتل گراند تمل اقامت را برای افراد دارای معلولیت فیزیکی آسان کرده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Grand Temel دارای حدودا ۵۰ اتاق جهت اقامت مهمانان در طبفات متفاوت است. اتاق‌های هتل که کف آنها با فرش پوشیده است، از دکوراسیون ساده‌ای برخوردارند. واضح است که راحتی مهمان از اولویت‌های نحوه چیدمان در فضای داخلی اتاق‌های هتل گرند تمل استانبول بوده‌است. در اتاق‌های این هتل به غیر از فضایی که توسط تخت‌ها اشغال شده‌است، محوطه مجزایی به عنوان مکان نشیمن و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده است که اغلب رو به روی پنجره‌های اتاق قرار گرفته‌است. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌های هتل گرند تمل استانبول بصورت اختصاصی و در درون اتاق تعبیه شده‌اند و دارای یک کابین شیشه‌ای با دوش حمام هستند. در ساخت اتاق‌های هتل گرند تمل استانبول از عایق‌های صوتی صدا استفاده شده‌است؛ از این رو مهمانان قادرند شب‌ها به راحتی در آرامش فضای داخلی محل اقامت خود به خواب بروند. در داخل هر اتاق امکاناتی نظیر: تلویزیون، تلفن، صندوق امانات داخلی اتاق، لوازم بهداشتی نظیر حوله، مینی‌بار، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سشوار، کمدلباسی و کتری برقی قرار داده‌شده است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


با اقامت در Grand Temel Hotel Istanbul، برای گشت و گذار در کلان‌شهر زیبای استانبول جای نگرانی نیست؛ چرا که همواره تورهای گشت ‌شهری برای مهمانان برگزار می‌شود. گذشته از آن، وسایل حمل و نقل شهری تنها ۱۳۰ متر با هتل گرند تمل فاصله دارند و به راحتی می‌توان با استفاده از آنها به جای جای شهر دیدنی استانبول رفت و از اماکن تاریخی و تفریحی آن دیدن کرد.

رستوران هتل


هتل گرند تمل استانبول دارای چند رستوران برای پذیرایی از مهمانان هتل در وعده‌های مختلف غذایی است. روی هم رفته کیفیت و طعم غذاهای رستوران هتل گرند تمل مطلوب تلقی می‌شود. علاوه بر لیست غذاهای مختلف ترکی در منوی رستوران هتل، لیستی از غذاها با عنوان غذای حلال نیز در منوی غذایی این رستوران دیده‌ می‌شود. بعلاوه در کافی‌شاپ هتل گرند تمل نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شوند.

فاصله هتل گرند تمل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است