search
menu

هتل Arts Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arts Hotel Taksim
امکانات و خدمات عمومی هتل آرتز تاکسیم
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرتز تاکسیم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arts Hotel Taksim


هتل آرتز تکسیم یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول و یکی از هتل‌های مجموعه Arts است. این هتل با هتل آرتز استانبول که از هتل‌های ۵ ستاره‌ است، تنها یک کیلومتر فاصله دارد و گاهی گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول این ۲ هتل را به اشتباه می‌اندازند ولی کافیست نگاهی به تصاویر هتل‌ها و آدرس دقیقشان بیاندازند تا به راحتی آن‌ها را از هم تشخیص دهند. هتل آرتز تاکسیم در قلب استانبول و نزدیک به سرچشمه تاریخ و هنر این شهر واقع شده است و با فضای خاص و باشکوهش اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند. این هتل تنها چند دقیقه از جاهای دیدنی استانبول مثل خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه و میدان تقسیم فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرتز تاکسیم


هتل آرتز تاکسیم از آن دسته هتل‌های شیکی است که از هر نظری می‌توان به آن اعتماد کرد، چرا که از هر جهتی توانسته رضایت‌مندی مهمانان خود را جلب کند و سابقه‌ای بیش از یک دهه در میزبانی از گردشگران استانبول دارد. این هتل با پرسنلی مجرب و حرفه‌ای به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود و خریداران بلیط چارتر و لحظه آخری استانبول میزبانی می‌کند. هتل Arts Hotel Taksim با دریافت هزینه‌ای از مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد و هتلی دارای استخر، باشگاه، اسپا، رستوران، اتاق‌های خانواده و اینترنت رایگان است؛ ولی پارکینگی ندارد و مهمانان می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی یا خیابان پارک کنند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اتاق‌های هتل Arts Hotel Taksim با رنگ‌های گرم و به سبک معاصر و چشم‌نوازی دکور شده‌اند و متراژهایی ۲۰ تا ۲۵۰ مترمربع دارند. با رزرو هتل آرتز تاکسیم می‌توانید هر لحظه به چشم‌اندازهای بسفر نگاه کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. اتاق‌های هتل آرتز تاکسیم در مجموع دارای ۱۹۳ واحد اقامتی است و طیف گسترده‌ای از اتاق‌ها و سوئیت‌ها را برای اقامت مهمانانش آماده کرده است. در این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، چای‌ساز، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانت، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است تا مهمانان اقامت راحتی را تجربه کنند. مهمانان هنگام ورود به اتاق با سبدی پر از میوه پذیرایی می‌شوند. ضمنا حمام‌های مدرن اتاق‌ها دارای وان هستند و برخی از اتاق‌ها و سوئيت‌های هتل آرتز تاکسیم دارای بالکن یا تراس خصوصی هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


کلوپ سلامتی یا مرکز سلامتی هتل Arts Hotel Taksim دارای استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی بوده و در آن امکان بهره‌مندی از انواع خدمات ماساژ وجود دارد. فرقی ندارد برای تفریح بلیط ارزان استانبول را خریداری کرده‌اید یا برای کار. چون این هتل در کنار تمام امکانات رفاهی خود، سالن‌ها و اتاق‌هایی مجهز را برای برگزاری مراسم و جلسه‌های شما در نظر گرفته است. علاوه بر این برای انجام روتین ورزشی خود می‌توانید به باشگاه مجهز هتل سر بزنید. هتل محوطه زیبا و سرسبزی دارد که برای هم‌نشینی گزینه ایده‌آلی است. برای گشت‌وگذار در شهر نیز می‌توانید از خدمات تهیه بلیط وسایل نقلیه عمومی و یا از سرویس شاتل هتل که به‌صورت غیررایگان ارائه می‌شود، استفاده کنید. ناگفته نماند که امکانات این هتل برای افراد توان‌جو بهینه شده‌اند و این دسته از عزیزان می‌توانند با خیال راحت در این هتل اقامت کنند.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند روز خود را با صرف صبحانه‌های مفصل بوفه رستوران «منگو» هتل شروع کنند. این رستوران، تنها رستوران هتل است و ظرفیت ۱۵۰ نفری دارد و دارای یک تراس بزرگ است که از روی این تراس می‌توان هنگام میل غذا چشم‌اندازهای شهر و بسفر را تماشا کرد. رستوران منگو فضای شیک و زیبایی دارد و بهترین مکان برای قرارهای کاری و دوستانه است. این رستوران برای وعده‌های ناهار و شام منوی انتخابی ارائه می‌دهد و در این منو انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. ناگفته نماند که غذاهای رستوران منگو Arts Hotel Taksim را سرآشپزهای مجربی طبخ می‌کنند و طعم این غذاها تا مدت‌ها از خاطرتان نمی‌رود.

فاصله هتل آرتز تاکسیم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است