search
menu

هتل Grand Ons Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Ons Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گرند اونس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند اونس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Ons Hotel Istanbul


هتل گرند اونس یک هتل ۳ ستاره شیک و مجهز در مرکز شهر استانبول، نزدیک بازار بزرگ در لاللی واقع شده است. این هتل کمتر از ۵۰۰ متر با ایستگاه تراموا لاللی و ایستگاه قطار آکسارای فاصله دارد. این هتل بزرگ با دسترسی آسان به همه مناطق مهم استانبول، در فاصله کمی از بناهای تاریخی مهم مانند مسجد آبی، کاخ دلمه باغچه، ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی قرار دارد به همین دلیل هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول در فاصله ۴۳.۵ کیلومتری هتل واقع شده و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات شاتل فرودگاهی نیز بهره مند شوید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل Grand Ons Hotel Istanbul می توانید اقامت دلپذیری را در طول سفر خود در استانبول تجربه کنید.

امکانات کلی هتل گرند اونس استانبول


هتل گرند اونس خدمات اتاق ۲۴ ساعته و تراس پشت بام با چشم انداز پانورامای دریای مرمره را ارائه می دهد. رستوران، پارکینگ، سرویس اتاق، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و انبار چمدان از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می آیند. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده تا این افراد نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. اینترنت بی سیم نیز با پرداخت هزینه در اتاق ها و لابی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. در صورتی که نیاز به تبدیل ارز داشتید می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید.
کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندوق امانات از جمله دیگر امکانات رفاهی هتل Grand Ons Hotel Istanbul است که ضامن امنیت بیشتر شماست. هتل دارای تهویه مطبوع بوده و خدمات خانه داری روزانه در آن انجام می گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات و دستگاه واکس کفش نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می توانید در کلاس هایی که درباره فرهنگ محلی وجود دارد شرکت کنید یا پازل بازی کنید. پرسنل با تسلط به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و به خوبی آن ها را راهنمایی می کنند. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه ارائه می شود. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی یکی از دلایل مهم انتخاب هتل برای اقامت به شمار می آید. همچنین موقعیت مکانی مناسب و قیمت مناسب باعث شده مسافرانی که چه به قصد تجارت و چه برای تفریح به استانبول می آیند از این هتل استقبال کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند اونس استانبول دارای ۹۰ اتاق و ۱۸۰ تخت است که می توانید متناسب با نیاز خود اتاق دلخواهتان را انتخاب کنید. انواع اتاق ها عبارتند از: اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد. اتاق های هتل Grand Ons Hotel Istanbul دارای پارکت، تلویزیون ال سی دی، تلفن، کولر، وسایل گرمایشی، تهویه مطبوع و مینی بار هستند. حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی برای هر اقامتگاه در نظر گرفته شده است. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای ترکی با نان تازه و زیتون، روزانه در رستوران اصلی هتل گرند اونس استانبول در دسترس است. میهمانان می توانند نوشیدنی ها و تنقلات را در اسنک بار و کافه آکواریوم دریافت کنند.

فاصله هتل گرند اونس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است