search
menu

هتل Grand Naki Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Naki Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند ناکی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند ناکی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Naki Hotel Istanbul


هتل گرند ناکی جزو هتل های سه ستاره و پرطرفدار در شهر استانبول است. این هتل مشهور در منطقه فاتح استانبول واقع شده و تنها ۵۰۰ متر تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد، بدین جهت مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. تا مسجد و موزه ایاصوفیه نیز حدودا ۸۰۰ متر فاصله دارد و بازدید از این جاذبه های تاریخی و دیدنی به همه مسافران توصیه می شود. نزدیک ترین فرودگاه به هتل گرند ناکی نیز فرودگاه آتاتورک است که تنها ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۷ کیلومتر فاصله وجود دارد. در زمان اقامت در هتل Grand Naki Hotel Istanbul می توانید از امکانات مشهوری مانند اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل گرند ناکی استانبول


اینترنت وای فای رایگان جزو امکانات ارائه شده اصلی در همه نقاط هتل گرند ناکی است. همچنین پرسنل مجرب در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و آماده استقبال از گردشگران سراسر دنیا هستند. همچنین از امکانات ارائه شده در لابی این هتل می توان به اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز اشاره کرد. یکی از اقدامات مورد توجه این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل است که در میان مسافران حیوان دوست پرطرفدار گشته است، همچنین توجه داشته باشید که بردن حیوانات به داخل هتل Grand Naki Hotel Istanbul رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارید. پارکینگ این مجموعه نیز در محلی نزدیک به هتل واقع شده است و استفاده از آن شامل هزینه اضافی بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. برای استفاده از امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو باید هزینه های مربوطه را پرداخت کنید. اگر به قصد سفرکاری عازم استانبول می شوید، امکان برگزاری جلسات و کنفرانس در این هتل وجود دارد که با خیال راحت می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید.
در لابی هتل گرند ناکی بخشی به سالن آرایشی و زیبایی اختصاص دارد که مسافران می توانند از انواع امکانات ارائه شده در این محل بهره مند شوند. همچنین برای افراد معلول یا کسانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات ویژه ای برای راحتی شان در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به کرایه دوچرخه و اتومبیل اشاره کرد که مسافران می توانند در حوالی و جاهای مختلف شهر به گشت و گذار بپردازند. همچنین در هتل گرند ناکی انواع ماساژ ارائه می شود که شامل هزینه بوده و بعد از گشت و گذار روزانه به آرامش خواهید رسید. همچنین حمام ترکی نیز در هتل Grand Naki Hotel Istanbul دایر است و طرفدار زیادی در میان مسافران دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق دوبل با بالکن و اتاق تریپل استاندارد. همه اتاق ها چشم اندازی رو به شهر دارند و تکاپو و هیجان این منطقه از شهر دیدنی است، اما با این حال به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها هیچ صدایی آرامشتان را به هم نخواهد زد و اقامتی توام با سکوت و آسایش را تجربه خواهید کرد. اتاق ها نیز شامل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، کف پارکت شده، امکانات اتوکشی، وسایل شستشو، میزکار و کمدلباس هستند. حمام اختصاصی نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در همه وعده های غذایی در حال خدمت رسانی به مسافران گرامی است، مطمئنا از طعم غذاهای ارائه شده در این هتل سیر نخواهید شد.

فاصله هتل گرند ناکی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۴۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است