search
menu

هتل Grand Merin Airport Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Merin Airport Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گرند مرین ایرپورت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند مرین ایرپورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Merin Airport Hotel Istanbul


هتل گرند مرین ایرپورت استانبول یک هتل ۳ ستاره اقتصادی با موقعیت منحصر به فرد، معماری مدرن و خدمات منحصر به فرد در منطقه ای شلوغ و تجاری واقع شده است و تنها چند دقیقه با فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول فاصله دارد. یکی از مزایای اقامت در این هتل، نزدیک بودن به جاهای دیدنی استانبول از جمله پارک ساحلی مال تپه، مسجد سمندیرا وایسل کارانی، برج دختر، مرکز خرید مترو سیتی استانبول و مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول است که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در هتل Grand Merin Airport Hotel Istanbul سفر بی نظیری را در این این شهر توریستی تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گرند مرین ایرپورت استانبول


در طول اقامت خود در هتل گرند مرین ایرپورت استانبول، می توانید از برخی امکانات رفاهی ارائه شده از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات تهیه بلیط، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات اتاق و صرافی استفاده کنید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می توانید خودرویی کرایه کنید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به همراه خود به داخل هتل بیاورید. برای مسافرانی که با ماشین می آیند، پارکینگ ایمن در دسترس است. با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به تفریح بپردازید.
برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا این افراد نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در هتل Grand Merin Airport Hotel Istanbul تجربه کنند. میهمانان در طول اقامت خود به یک مرکز تجاری و اتاق جلسات دسترسی دارند. هتل دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل گرند مرین ایرپورت استانبول با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، روسی، آلمانی، ژاپنی، ترکی استانبولی و عربی آماده استقبال از میهمانان هستند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی مناسب، رزرواسیون آسان و تسلط کارکنان هتل به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می آیند.

امکانات تفریحی هتل


مهمانان هتل گرند مرین ایرپورت استانبول می توانند از وان آب گرم، سونا و خدمات اسپا لذت ببرند. علاقمندان به بدنسازی می توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن بهره مند شوند. هتل دارای باغ است که برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت مکان مناسبی به شمار می آید. برای سرگرمی فرزند دلبندتان شبکه های تلویزیونی کودکان، کتاب، دی وی دی و موسیقی در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند مرین ایرپورت دارای اتاق های خانوادگی تک خوابه با منظره شهر، اتاق تک نفره لوکس، اتاق دبل یا توئین، اتاق دبل اقتصادی، اتاق سه نفره، اتاق سه نفره اقتصادی و اتاق تک نفره استاندارد است. وای فای رایگان به میهمانان ارائه می شود و اتاق های هتل Grand Merin Airport Hotel Istanbul دارای مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، کولر، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان و تهویه مطبوع هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


در سفر خود، حتماً به یکی از رستوران های معروف ایتالیایی استانبول مانند Ristorante La Chittara ، Galvin Ristorante و Makaroni که همه در فاصله کمی از هتل گرند مرین ایرپورت استانبول قرار دارند، بروید. رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه ترکی را سرو می کند. همچنین در بار هتل با انواع نوشیدنی های خوشمزه می توانید از خودتان پذیرایی کنید. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل گرند مرین ایرپورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کارتینگ استانبول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سمندیرا وایسل کارانی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایستمارینا: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید واتر گاردن: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است