search
menu

هتل Grand Lion Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Lion Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند لیون استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند لیون استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Lion Hotel Istanbul


هتل گرند لیون استانبول دارای سه ستاره در رتبه‌بندی هتل‌ها است. این هتل اقتصادی یکی از هتل های شهر توریستی و گردشگری استانبول است که با توجه به امکانات و اقتصادی بودن آن، می‌توانید اقامت خوب و خوشی را در آن تجربه کنید. این هتل فاصله نزدیکی با جاهای دیدنی مختلف استانبول دارد و با اقامت در آن و از طریق وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید به این جاهای دیدنی استانبول همچون: پل بسفر، برج گالاتا، موزه و کاخ توپکاپی، میدان تکسیم، دولفیناریوم استانبول و ... بروید و از طول دوران اقامت در استانبول لذت ببرید. اگر قصد دارید با هواپیما به این شهر سفر کنید، می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به این شهر سفر کنید و اقامت بی‌نظیری را در این شهر توریستی و زیبا تجربه کنید. اگر با ما همراه شوید، در ادامه به طور دقیق‌تری در رابطه با امکانات هتل Grand Lion Hotel Istanbul اطلاعاتی به شما ارایه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل گرند لیون استانبول


هتل Grand Lion Hotel Istanbul همانطور که گفته شد یک هتل سه ستاره است و امکاناتی که برای آن تعریف می‌شود بسیار مناسب با سطح هتل است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در رابطه با این هتل به چشم میخورد تمیزی هتل است. تمیز و مرتب بودن هتل از جمله ویژگی‌هایی است که در بیشتر هتل‌های استانبول شاهد آن هستیم. پذیرش ۲۴ ساعته هتل می‌تواند به شما کمک کند تا بدون هیچ محدودیت زمانی با هتل در ارتباط باشید و هیچ نگرانی از این بابت نداشته‌باشید. تهویه مطبوع هتل می‌تواند اقامت راحت‌تری را برای شما به ارمغان آورد. ورود حیوانات به این هتل همانند بسیاری از هتل‌های دیگر ممنوع است. اگر خودرو شخصی همراهتان است باید به خاطر داشته‌باشید که هتل پارکینگ در اختیار شما قرار نمی‌دهد. ارایه خدمات شاتل فرودگاهی برای آن دسته از مسافرانیکه با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد. لابی کوچک هتل با چیدمان مناسب آن می‌تواند برای شما حس صمیمیت را در لحظه ورود به هتل ایجاد کند. اتاق مجزایی وجود دارد که شما می‌توانید چمدان‌هایتان را به آن بسپارید و خیالتان راحت از امنیت آنها راحت باشد. هشدار دهنده آتش و هشدار دهنده‌های امنیتی در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌اند تا امنیت جانی و مالی مسافران تامین شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


در مورد امکانات اتاق‌های هتل Grand Lion Hotel Istanbul نیز می‌توانید اطلاعات خوبی را در این بخش دریافت کنید. اتاق‌های هتل گرند لیون استانبول مانند سایر بخش‌های هتل بسیار تمیز هستند و شما می‌توانید با خیال راحت در این اتاق‌های تمیز استراحت کنید. اتاق‌ها دارای کف با پوشش موکت هستند که رنگ کرمی دارند. رنگ چوبی رنگ اصیلی است که در بخش‌های مختلف این اتاق به چشم می‌خورد. صندلی و میزهای بسیار زیبای چوبی در واحدها وجود دارد که بسیار زیبا و جذاب هستند. پرده‌های مناسبی روی پنجره‌ها قرار دارد که میزان نور ورودی به اتاق‌ها با این پرده‌ها کنترل می‌شود. تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها وجود دارد و اقامت راحتی را برای شما به ارمغان می‌اورد. تلویزیون نیز در اتاق‌های وجود دارد و مینی بار نیز از جمله امکانات اتاق‌های این هتل است. می‌توانید بسته به تعدا نفراتی که همراه شما هستند نوع اتاق خود را انتخاب کنید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره استاندارد شامل دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره ویژه شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق ویژه شامل یک تخت دو نفره با یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل Grand Lion Hotel Istanbul دارای رستورانی مناسب است که می‌توانید وعده‌های غذایی را در این رستوران تمیز و شیک میل کنید. در این هتل صبحانه بصورت رایگان ارایه می‌شود.

فاصله هتل گرند لیون استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل توزلو: ۸۰۰ متر
فاصله تا ویاپورت مارینا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک اصلان: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است