search
menu

هتل Grand Laleli Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Laleli Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند لاله لی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند لاله لی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Laleli Hotel Istanbul


هتل گرند لاله لی استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه فاتح، شهر قدیمی استانبول است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب و گردشگر پسند است؛ به طوری که گردشگران به راحتی می‌توانند چه با پیاده روی و چه با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی به جاذبه‌های اصلی و تاریخی شهر دسترسی داشته باشند. همچنین، مهمانان برای جابجایی بین قسمت اروپایی و قسمت آسیایی استانبول می‌توانند به یکی از اسکله‌ های استانبول مراجعه و از فِری بوت‌ها یا کشتی‌ها استفاده کنند. استانبول شهری است که هرگز از گشت و گذار در آن و معاشرت با مردمانش سیر نمی‌شوید. از طعم بی‌نظیر غذاهای خیابانی استانبول گرفته تا پارک‌ها، موزه‌ها، مراکز تفریحی و سرگرمی و ... تا مدت‌ها از خاطرتان نخواهد رفت. با رزرو هتل گرند لاله لی استانبول اقامت دلچسبی تجربه کرده و به راحتی شهر را کشف می‌کنید. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Grand Laleli Hotel Istanbul برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند لاله لی استانبول


در هتل گرند لاله لی استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات تور، تبدیل ارز، فتوکپی، فکس، اتو، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل گرند لاله لی استانبول به زبان‌های انگلیسی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل گرند لاله لی استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با امکانات مناسب در هتل گرند لاله لی استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل گرند لاله لی استانبول شامل اتاق های خانواده، سینگل، دبل، تریپل استاندارد و ... هستند. چشم اندازی که از پنجره اتاق‌ها دیده می‌شود، از منظره شهر تشکیل شده است. دکوراسیون اتاق ها ساده و شیک است و با اسباب و اثاثیه مطلوب و زیبا چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل گرند لاله لی استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل گرند لاله لی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معینی از صبح وعده صبحانه به صورت سلف سرویس برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه جانانه شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع آغاز می‌کنند. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی هستند.

فاصله هتل گرند لاله لی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است