search
menu

هتل Grand Esen Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Esen Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند اسن استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند اسن استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Esen Hotel Istanbul


هتل گرند اسن یکی از هتل های محبوب در میان گردشگران شهر استانبول است. این هتل سه ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است و به چندین جاذبه دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی دارد که در صورت اقامت در این هتل می توانید به صورت پیاده یا فاصله بسیار اندکی با ماشین به این جاذبه ها دسترسی داشته باشید، به طوری که موقعیت قرارگیری این هتل به گونه ایست که به راحتی می توانید به اکثر نقاط شهر بروید، برخی از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از مسجد و موزه ایاصوفیه، برج گالاتا، برج دختر، کاخ و موزه توپکاپی و غیره. فرودگاه های نزدیک به هتل Grand Esen Hotel Istanbul عبارتند از فرودگاه صبیحه گوکچن با فاصله ای حدودا ۳۰ کیلومتر و فرودگاه استانبول با فاصله ای حدودا ۳۴ کیلومتر که هر دو فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس هستند، بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما به فکر فرودگاه مقصد نباشید.

امکانات عمومی هتل گرند اسن استانبول


در این هتل زیبا امکانات و خدمات رفاهی مناسبی برای مسافران ارائه می شود که اقامتی به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را تجربه می کنند. برخی از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل اشاره کرد یا اینکه اگر جزو مسافرانی هستید با ماشین شخصی سفر می کنید، محلی به عنوان پارکینگ برایتان در نظر گرفته شده است. پرسنل این مجموعه بسیار مجرب بوده و همگی به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی مسلط هستند. برخی از خدمات مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا در این هتل انجام می گیرند. ممکن است بعد از تحویل اتاقتان تا زمان فرارسیدن پروازتان فرصت باقی باشد، بنابراین در این هتل امکاناتی نظیر اتاق چمدان دایر گردیده تا وسایلتان را با خیال راحت به این بخش بسپارید. یکی از امکانات ویژه هتل Grand Esen Hotel Istanbul اینست که حامی حیوانات هستند، پس در هنگام اقامت می توانید حیوانات را با خیال راحت و به صورت رایگان به همراه خود ببرید.

امکانات تفریحی هتل


برخی از امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل نیز عبارتند از اتاق بخار که بعد از کلی گشت و گذار می توانید در این بخش استراحت کنید، همچنین برگزاری تورهای گردشگری و بازدید از جاذبه های دیدنی که به همه گردشگران توصیه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل داری ۴۵ اتاق است و اتاق های هتل گرند اسن در فراهم کردن اقامتی بی نظیر و راحت مناسب هستند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق خانواده، اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل اکونومی، اتاق تریپل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل و سوئیت. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، میزکار، یخچال، حمام اختصاصی اشاره کرد. استعمال دخانیات در داخل اتاق های هتل Grand Esen Hotel Istanbul ممنوع است ولی برای افراد سیگاری محل مشخص شده به دور از اتاق ها تعبیه کرده اند.

رستوران هتل


در هتل گرند اسن دو رستوران دایر گردیده است که وعده صبحانه را می توانید به صورت سلف سرویس و کامل نوش جان کنید. همچنین در رستوران هتل نیز انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و ترکی در وعده های ناهار و شام سرو می شوند. یکی از امکانات مورد توجه این هتل روم سرویس است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و در صورت نیاز می توانید غذاها و نوشیدنی های مورد نیازتان را از رستوران یا کافی شاپ سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل گرند اسن استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است