search
menu

هتل Grand Beyazit Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Beyazit Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند بیازیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند بیازیت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Beyazit Hotel Istanbul


هتل گرند بیازیت استانبول در منطقه فاتح و در فاصله ای ۲ دقیقه از بازار بزرگ استانبول واقع شده که دارای خدمات و امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، ماساژ و ایترنت رایگان است. گرند بیازیت یکی از هتل های لوکس منطقه فاتح است و نه تنها به جاذبه های مختلف استانبول دسترسی دارد بلکه با قرار در فاصله ای چند قدمی از ایستگاه مترو، این امکان را به مهمانان می دهد تا به جاهای تفریحی استانبول نیز دسترسی آسانی داشته باشند. به عبارتی می توان گفت همین موقعیت جغرافیایی مکملی بر خدمات وامکانات هتل بوده تا بتواند درصد رضایت بالایی از مهمانان خود کسب کند که با خرید بلیط هواپیما استانبول در این هتل اقامت داشته اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند بیازیت استانبول


از موقعیت مکانی هتل که بگذریم، کارکنان خوش برخورد و مجرب آن دیگر نقطه قوت هتل به شمار می روند که همواره آماده پاسخگویی به مهمانان و کمک به آن ها هستند. کارکنان هتل به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی آشنا هستند. کادر پذیرش هتل نه تنها ۲۴ ساعته فعال است بلکه خدمات و امکاناتی مانند اتاق چمدان، خدمات کانسیرج، خدمات تور و اکسپرس چک این/ چک اوت را نیز ارائه می دهد.
اگر سفرتان سفر کاری است یا به دلایلی مجبور هستید ساعاتی از روز خود را به کار اختصاص دهید، حتما به دنبال فضایی آرام برای تمرکز بر کارهایتان خواهید بود اما بد به دل راه ندهید چون هتل Grand Beyazit Hotel Istanbul برای شما مرکز تجاری با اتاق جلسات مختلفی دارد که این امکان را به شما می دهد علاوه بر رسیدگی به امور کاری خود، بتوانید جلسات و میتینگ های ضروری را نیز به راحتی برگزار کنید.
هتل گرند بیازیت به لحاظ پاکیزگی، با انجام امور خدمات نظافت روزانه و ارائه خدماتی مانند خدمات خشک شویی، لباسشویی و اتو توانسته رضایت مهمانانش را کسب کند.
سیستم اعلام حریق، دوربی مداربسته، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کرایه خودرو و خدمات زیبایی سایر خدمات و امکانات هتل هستند. گرند بیازیت فاقد پارکینگ است و از پذیرش حیوانات خانگی نیز معذور است.

اتاق های هتل


گرند بیازیت ۴ نوع اتاق شامل اتاق های استاندارد دابل کینگ/ تویین، اتاق های تریپل روم، اتاق های استاندارد سینگل و اتاق های خانواده دارد که بیشتر این اتاق ها چشم اندازی از دریا داشته و خدمات روم سرویس نیز به تمامی آن ها ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل


گرند بیازیت از منظره ای زیبا گرفته تا امکانات مختلف را در تمامی اتاق های خود ایجاد کرده تا مهمانانش حس کنند در خانه خود هستند. همه واحدهای اقامتی این هتل ۴ ستاره نه تنها مجهز به سیستم تهویه مطبوع اند بلکه دارای امکاناتی مانند مینی بار، فضای نشیمن، صندوق امانات و تلویزیون با کانال های ماهواره ای هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل دارای باشگاه ورزشی مجهز است و خدمات زیبایی و مراقبت های پوست و مو را ارائه می دهد. گزینه های ریلکسش در اسپای هتل گرند بیازیت استانبول نیز شامل انواع ماساژها، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار است که بدون شک ایده آل ترین گزینه برای رفع خستگی بعد از یک گشت و گذار حسابی در جاهای دیدنی استانبول است. متاسفانه برای کودکان خدمات سرگرمی و رفاهی وجود ندارد اما می توانید خودتان آستین ها را بالا زده و سری به تفریحات استانبول برای کودکان بزنید.

رستوران هتل


گرند بیازیت روزانه صبحانه بوفه ای را در اختیار مهمانانش قرار می دهد که شامل انواع صبحانه های کانتیننتال، وگان و حلال هستند.

فاصله هتل گرند بیازیت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد بیازیت: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است