search
menu

هتل GARDEN HILL HOTEL ISTANBUL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GARDEN HILL HOTEL ISTANBUL
امکانات کلی هتل گاردن هیل استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گاردن هیل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل GARDEN HILL HOTEL ISTANBUL


هتل ۳ ستاره گاردن هیل در استانبول واقع شده است، در ۵ کیلومتری پل شهدای ۱۵ جولای قرار دارد و دارای بار و چشم اندازی زیبا از شهر است. چه برای سفر کاری و چه برای سفر تفریحی به استانبول رفته باشید این هتل با داشتن امکانات رفاهی خوب گزینه مناسبی برای اقامت است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۴۴ کیلومتری محل اقامت واقع شده است. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. هتل در فاصله کمی از ایستگاه مترو Bulgurlu واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری معروف استانبول مانند پل دختر، کاخ دلمه باغچه، میدان تکسیم، مرکزخرید آکسایا و خیابان استقلال باعث شده که هر ساله مسافران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول با اقامت در هتل GARDEN HILL HOTEL ISTANBUL سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گاردن هیل استانبول


هتل GARDEN HILL HOTEL ISTANBUL برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، شاتل فرودگاهی و بار را ارائه می دهد. قبل از رزرو هتل توجه کنید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل هتل بیاورید. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید. برای امنیت بیشتر و پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل گاردن هیل استانبول تعبیه شده است. میز تور وجود دارد و اجاره ماشین در دسترس است. مرکز تجاری دارای دستگاه فکس، دستگاه فتوکپی و دستگاه خودپرداز است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می گیرد.
خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. کشیدن سیگار در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای داشتن پروازی به موقع خدمات شاتل فرودگاهی ارائه می شود. در ضمن به این نکته توجه کنید که امکان دسترسی به اینترنت در این هتل وجود ندارد. پرسنل مجرب هتل به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به داشتن محیطی تمیز، قیمت مناسب، رزرواسیون آنلاین و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی اشاره کرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ قبل از ظهر صورت می گیرد. اتاق های هتل ظرفیت تخت اضافی را ندارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گاردن هیل استانبول دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق سه تخته لوکس، اتاق چهار تخته سوپریور و اتاق دبل لوکس است که متناسب با نیاز خود می توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب نموده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری، وسایل آشپزی، دمپایی و میز کار هستند. همه اتاق های میهمان دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند. صبحانه را می توانید در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل GARDEN HILL HOTEL ISTANBUL فاقد رستوران است اما برای صرف ناهار و شام می توانید به رستوران های معروفی که در نزدیکی هتل قرار دارند بروید. صبحانه قاره ای یا بوفه ای هر روز ارائه می شود. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد. در بار هتل می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل گاردن هیل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا ایاصوفیه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است