search
menu

هتل Glorious Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Glorious Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گلوریوس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلوریوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Glorious Hotel Istanbul


هتل با شکوه گلوریوس از هتل های ۴ ستاره مجلل و شیک استانبول است که در منطقه آکسارای شهر استانبول واقع شده است. این هتل حدود ۱.۷ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. با اقامت در این هتل می توانید از آثار هنری روم بیزانس، کاخ ها و مساجد شگفت انگیز امپراتوری عثمانی دیدن کنید. همچنین می توانید در فروشگاه های لاللی، بیازیت و Closed Market به خرید بپردازید. از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان به کاخ و موزه توپکاپی، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و سلطان احمد اشاره کرد. فاصله هتل Glorious Hotel Istanbul تا فرودگاه استانبول ۴۷ کیلومتر است. با اقامت در Glorious Hotel اقامت لوکسی را در استانبول تجربه خواهید کرد و برای همیشه خاطرات این سفر به یاد ماندنی را در ذهنتان خواهید داشت، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی نظیر خودتان را به چنین سفر رویایی آماده کنید.

امکانات کلی هتل گلوریوس استانبول


از امکانات عمومی این هتل می توان به رستوران، بار، میز پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق های غیر سیگاری، صندوق امانات، میز تور، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، محل نگهداری چمدان، صرافی، پرس شلوار، تهویه مطبوع و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. علاوه بر این ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در مکان های عمومی و اتاق ها ممنوع است و اتاق های غیر سیگاری به این منظور تعبیه شده اند.
افراد معلول نگران رفت و آمد خود نباشند زیرا مدیریت هتل امکانات ویژه ای را برای این افراد تدارک دیده تا اقامت راحتی را تجربه کنند. اینترنت بی سیم رایگان در همه مناطق در دسترس است. پارکینگ نیز با پرداخت هزینه قابل استفاده است. با اجاره اتومبیل می توانید به گشت و گذار در شهر پرداخته و از اماکن دیدنی استانبول بازدید کنید. هتل گلوریوس استانبول برای امنیت شما به سیستم های تماس با زنگ خطر اضطراری، ردیاب دود، سیستم های آب پاش اتوماتیک، کپسول های آتش نشانی و دکمه های اعلام حریق مجهز است. پرسنل میهمان نواز هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی صحبت می کنند و مودبانه آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

امکانات تفریحی هتل


در سونا میهمانان می توانند استراحت کرده و در یک اتاق درمان از خدمات ماساژ استفاده کنند. حمام سنتی دارای دوش هایی است که باعث می شود پوست شما نرم شود و سنگ های داغ بسیار آرامش بخش هستند. همچنین می توانید از استخر سرپوشیده و اسپای هتل گلوریوس لذت ببرید. برای سرگرمی بیشتر می توانید به بازی دارت بپردازید یا از امکانات کتابخانه هتل استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گلوریوس استانبول در مجموع دارای ۱۰۰ اتاق به شرح زیر است:
اتاق های خانوادگی، اتاق استاندارد یک تخته، اتاق استاندارد دو تخته، اتاق استاندارد سه تخته و سوئیت. اتاق های هتل گلوریوس با رنگ های گرم، کف پارکت و مبلمان چوبی تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، صندوق امانات، آباژور، مینی بار، سشوار، دمپایی، حوله و حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق ها موجودند. همچنین می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل گلوریوس غذاهای بین المللی سرو می کند. میهمانان می توانند از نوشیدنی های مختلف محلی در بار دنج هتل لذت ببرند. همچنین صبحانه ترکی به صورت بوفه سرو می شود.

فاصله هتل گلوریوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مترو سیتی استانبول: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است