search
menu

هتل GK Regency Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GK Regency Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل جی کی ریجنسی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی کی ریجنسی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل GK Regency Suites Istanbul


هتل جی کی ریجنسی استانبول یکی از هتل های مدرن و ۴ ستاره در شهر استانبول است که در نزدیکی خیابان استقلال و منطقه نیشان تاشی قرار دارد، همان طور که می دانید خیابان استقلال دارای مراکز تفریحی و تجاری زیادی است و نشان تاشی نیز شامل مراکز خرید و رستوران های معروفی است، از این رو گردشگران زیادی اقامت در این هتل را ترجیح می دهند و در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت اقدام به رزرو هتل GK Regency Suites می نمایند. علاوه بر اینها می توان به دسترسی راحت این هتل به مکان‌ های تاریخی شهر اشاره کرد که به وسیله وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو امکان پذیر هستند.
بازار مشهور مصری و بازار بزرگ استانبول نیز به آسانی قابل دسترس است و طرفداران خرید را به اقامت در این هتل مشتاق می سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول نیز حدودا ۳۰ کیلومتر است که برای دسترسی به فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی این هتل بهره مند شوید، البته لازم به ذکر است که این امکانات شامل هزینه جداگانه ایست.

امکانات عمومی هتل جی کی ریجنسی استانبول


امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای‌ فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه جداگانه، کرایه اتومبیل و دوچرخه برای گشت و گذار در سطح شهر، تبدیل ارز، راهنمای گردشگری و خدمات تور و بلیط. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی به مسافران گرامی هستند. در فضای بیرونی هتل GK Regency Suites باغ زیبایی وجود دارد که از طبیعت بی نظیر آن لذت خواهید برد، زیرا محل مناسبی برای ریلکس کردن در اینجاست. توجه داشته باشید که طبق قوانین هتل جی کی ریجنسی اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.
پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی مسلط هستند، شما نیز با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا سفری رویایی و خاطره انگیز خواهید داشت. برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در طبقات بالایی هتل GK Regency Suites برایشان امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است و برای طبقات بالا می توانند سوار آسانسور شوند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۶ سال رایگان بوده و برای بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل جی کی ریجنسی استانبول ۳۷ واحد اقامتی وجود دارد که انواع این واحدها بدین صورت هستند؛ اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق خانواده، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل بیسیک، اتاق کلاس بیزینس. اتاق های این هتل به شکل مدرنی طراحی شده اند و همگی دارای بالکن هستند که می توانید چشم انداز بی نظیری از شهر استانبول را تماشا کنید. اتاق‌ های هتل جی کی ریجنسی به طور روزانه نظافت می شوند و همگی دارای سیستم تهویه‌ مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، مینی‌ بار، گاوصندوق، کمدلباس، کتری برقی، میزکار، وسایل اتوکشی هستند. همچنین در داخل همه اتاق های هتل GK Regency Suites حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارند.
در ضمن در اتاق های خانواده می توانید از آشپزخانه با تجهیزات کامل بهره مند شوید. اتاق ها عایق صدا بوده و حس آرامشی را تجربه خواهید کرد، پس همین حالا نسبت به خرید ارزان بلیط هواپیما اقدام نمایید. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور موجود بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه گردیده است.

رستوران هتل


صبحانه به طور روزانه به صورت سلف سرویس و با غذاهای متنوع سرو می شوند. همچنین میهمانان می توانند برای وعده‌ های ناهار و شام هم از رستوران داخل هتل و هم رستوران‌ ها و کافه‌ های اطراف هتل استفاده کنند.

فاصله هتل جی کی ریجنسی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه و کاخ توپقاپی: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است