search
menu

هتل Galley Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Galley Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گالی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گالی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Galley Hotel Istanbul


یکی از هتل‌های اقتصادی و در عین‌حال راحت و شیک در شهر زیبا و تماشایی استانبول در کشور ترکیه، هتل گالی است. هتل Galley Hotel استانبول در روبروی دریا قرار دارد و این یک مزیت است که می‌توانید از هتل به دریا خیره شوید و یا به کنار دریا بروید و قدم بزنید. هتل گالی با جاذبه‌های مشهور و دیدنی استانبول فاصله کمی دارد. اگر علاقه‌مند باشید که سوار قطار تراموا شوید، دو ایستگاه در نزدیکی هتل گالی قرار دارند. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل گالی حدود ۳۵ کیلومتر با ماشین است. از جاهای دیدنی استانبول که حتما باید در طول مدتی که در هتل گالی اقامت دارید، از آن بازدید کنید، کاخ های استانبول مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ بیگلربیگی و کاخ دلمه باغچه است که شما را به سفری در دل تاریخ استانبول می‌برند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گالی استانبول


در هتل Galley Hotel استانبول می‌توانید از امکانات و خدمات خوبی استفاده کنید تا اقامتی شیرین و آسوده را برای شما مهیا شود. هتل گالی دارای باغچه‌ای سرسبز، رستوران، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس است. خدماتی که هتل گالی استانبول ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، امکان اجاره خودرو، امکانات ویژه معلولین، تحویل سفارشات از سوپر مارکت، میز معرفی و فروش تور، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز و خدمات شاتل است. قابل ذکر است که می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل گالی هم بهره‌مند شوید، پس با خیالی راحت بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید. در هتل گالی همراه داشتن حیوانات خانگی بدون پرداخت هزینه‌ امکان پذیر است. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل گالی علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی و روسی هم هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


شما برای اقامت در هتل Galley Hotel استانبول گزینه‌های زیادی برای انتخاب اتاق دارید زیرا هتل گالی دارای اتاق‌های شیک و دنجی است که چیدمان و طراحی چشم‌نواز و راحت دارند و بدین شرح هستند: اتاق یک نفره، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل با بالکن، اتاق دو نفره با تخت دابل با نمای دریا، اتاق استاندارد سه نفره با نمای فضای سبز با تخت‌های سینگل و یا با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق چهار نفره اقتصادی با دو تخت دابل. وسایلی که در داخل اتاق‌های هتل Galley Hotel به آنها دسترسی دارید و می‌توانید برای گذران اقامتی آسوده و خوش از آنها استفاده کنید شامل مواردی است از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، دمپایی، سشوار، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل گالی استانبول وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل گالی استانبول برای آنکه مسافران اقامتی به‌یادماندنی و مفرح را تجربه کنند، تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، تور پیاده روی، تور دوچرخه سواری، کلاس آشپزی نیز برگزار می‌کند.

رستوران هتل


هتل گالی استانبول یک رستوران دنج با فضایی دلنشین و باصفا دارد که در آنجا می‌توانید صبح‌هایی دل‌انگیز و پر از انرژی مثبت را آغاز کنید و یا ساعاتی خوش را در کنار همسفران خود سپری کنید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک آشپزی ترکی، آسیای شرقی و مدیترانه‌ای میل کنید و همچنین چشم‌اندازی خیره‌‌کننده و زیبا از دریا را تماشا کنید. همچنین می‌توانید در فضای باز و سرسبز هم بنشیند و خوراک‌هایی کبابی میل کنید.

فاصله هتل گالی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است