search
menu

هتل GALATA M84 Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GALATA M84 Istanbul
امکانات عمومی هتل گالاتا ام ۸۴ استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل گالاتا ام ۸۴ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل GALATA M84 Istanbul


هتل گالاتا ام ۸۴ از هتل‌های چهار ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل به دلیل دسترسی آسان به مترو به سراسر نقاط شهر دسترسی داشته و همچنین تا مرکز شهر نیز حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، بدین جهت موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. برج گالاتا با ۴۰۰ متر فاصله از این هتل مناظر بسیار زیبایی خلق می‌کند. از مکان‌های نزدیک به هتل GALATA M84 Istanbul می‌توان به خیابان استقلال اشاره کرد که ۲۵۰ متر فاصله داشته و موزه هنر مدرن با ۱۴۰ متر فاصله و موزه پرا با ۶۰۰ متر فاصله موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد و در همان روزهای اولیه اقامتشان نسبت به بازدیدهای این مکان‌ها اقدام می‌کنند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه استانبول بوده که با ۴۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین همین حالا نسبت به رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کرده و خودتان را برای سفری رویایی و بی‌نظیر آماده کنید، مطمئن باشید یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را در این هتل زیبا تجربه خواهید کرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گالاتا ام ۸۴ استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. دقت داشته باشید که طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و در ورودی همه واحدها امکانات رفاهی مناسبی برای افراد ویلچری در نظر گرفته‌شده است تا این مسافران اقامتی به‌یادماندنی و همراه با آرامش را تجربه کنند.
با توجه به قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند. در رابطه با خدمات مربوط به شستشو در هتل GALATA M84 Istanbul می‌توان به خشک‌شویی و لباسشویی اشاره که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند ولی خدمات مربوط به اتوکشی رایگان ارائه می‌شود. اگر در حین سفر به فکس یا کپی نیاز داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید. پارکینگ این مجموعه پارکینگ اختصاصی بوده و در محلی نزدیک به آن واقع‌شده است، این پارکینگ شامل هزینه روزانه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین در بخش ورودی لابی با پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. همچنین در لابی می‌توانید از امکاناتی نظیر میز تور و بلیط گردشگری بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت با تراس شامل سه اتاق‌خواب و یک پذیرایی، سوئیت جونیور با تراس شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی، سوئیت جونیور شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی، سوئیت استاندارد. بنابراین دقت داشته باشید درصورتی‌که به‌صورت خانوادگی و دسته‌جمعی به شهر استانبول سفر می‌کنید، بهتر است از این سوئیت‌ها رزرو کنید، زیرا دارای ظرفیت زیاد و امکانات کامل‌تری هستند. همه اتاق‌ها شامل فضای غذاخوری و فضای نشیمن هستند.
برخی از واحدهای هتل GALATA M84 Istanbul شامل تراس یا بالکن با چشم‌انداز دریا بوده و در سوئیت‌های موجود در این هتل می‌توانید از آشپزخانه بهره‌مند شوید که این آشپزخانه‌ها شامل ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو، یخچال، کتری برقی، لوازم شست‌وشو میز غذاخوری، صندلی مخصوص کودکان و ماشین ظرف‌شویی است. همچنین حمام اختصاصی موجود در داخل هر یک از واحدها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. علاوه بر امکانات گفته‌شده می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی امکانات، اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن یا تراس، تلویزیون، تلفن، میز کار و کاناپه، تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد.

فاصله هتل گالاتا ام ۸۴ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است