search
menu

هتل Full House Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Full House Boutique Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل فول هاوس بوتیک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فول هاوس بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Full House Boutique Hotel Istanbul


هتل فول هاوس بوتیک از هتل‌های ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو شهر استانبول است. این هتل بافاصله ۳ کیلومتری تا مرکز شهر جزو محبوب‌ترین هتل‌های شهر استانبول به شمار می‌رود و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را رزرو می‌کنند، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهایشان را با اقامت در این هتل تجربه می‌کنند. هتل فول هاوس بوتیک با دسترسی آسان به ایستگاه مترو به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی دارد و همین امر جزو دلایل محبوبیت در میان مسافران و توریست‌ها گشته است. همچنین هتل Full House Boutique Hotel Istanbul تقریباً در مرکز استانبول واقع‌شده است، بدین‌جهت به خیابان استقلال و میدان تکسیم بسیار نزدیک است. این مناطق در شهر استانبول جزو مناطقی هستند که مملو از جمعیت بوده و کمتر توریستی پیدا می‌شود که در هنگام سفر به استانبول از این مناطق بازید نکند و اینکه یکی از پر رفت‌وآمدترین و هیجان‌انگیزترین مناطق استانبول به شمار می‌روند. ازجمله جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به برج گالاتا بافاصله ۲.۶ کیلومتر و کاخ دلمه باغچه بافاصله ۳ کیلومتری اشاره کرد. در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، زیرا برای دسترسی به فرودگاه استانبول نیز شاتل فرودگاهی دایر گردیده است که شامل هزینه جداگانه بوده و فاصله ۳۲ کیلومتری را به‌وسیله همین شاتل می‌توانید طی کنید. در رابطه با امکانات مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فول هاوس بوتیک استانبول


هتل فول هاوس بوتیک اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌ها ارائه می‌دهد. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به خدماتی مانند فکس و کپی می‌توانید به لابی این هتل مراجعه کنید. با توجه به اینکه طبقات بالایی هتل فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی باشد، بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند.
همچنین هتل Full House Boutique Hotel Istanbul خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی و تبدیل ارز دایر گردیده است. با توجه به قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود دارند، اما باید برای بردن حیوانات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. لازم به ذکر است برای مسافرانی که کودک خردسال دارند، امکاناتی نظیر نگهداری کودکان و برنامه‌های سرگرمی در شبکه‌های تلویزیونی در این هتل فراهم گردیده است. همچنین سرگرمی‌های عصرانه در این هتل شامل هزینه جداگانه هستند. پارکینگ اختصاصی این هتل شامل هزینه بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده این حاصل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند که به دلیل آشنا بودن پرسنل این هتل به زبان فارسی در میان مسافران کشور ما محبوبیت خاصی رسیده است، تا حدی که اکثر مسافران این هتل را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کرده و حتی برای سفرهای بعدی‌شان نیز به اشتیاق رزرو دوباره را دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل واحدهای اقامتی این هتل حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین همه واحدها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و یخچال نیز هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده با تراس، استودیو سوپرییر، استودیو استاندارد، آپارتمان استاندارد، آپارتمان استودیو، آپارتمان سوپرییر و آپارتمان دلوکس.
هر یک از واحدهای اقامتی در هتل Full House Boutique Hotel Istanbul دارای آشپزخانه بوده که شامل تجهیزاتی نظیر یخچال، کتری برقی، صندلی مخصوص کودکان، قهوه ساز، اجاق‌گاز، میز غذاخوری و وسایل شستشو هستند. همچنین در داخل واحدها می‌توانید از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، قهوه ساز، کتری برقی، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن و بالکن بهره‌مند شوید. هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل عایق صدا بوده و در داخل آن‌ها نیز اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد .

رستوران هتل


برای میهمانان در این هتل صبحانه به‌صورت حلال در محل صبحانه خوری ارائه می‌شود و برای صرف وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانند به رستوران‌های اطراف سر بزنند.

فاصله هتل فول هاوس بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است