search
menu

هتل Frida Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Frida Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل سوئيت فریدا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله سوئیت فریدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Frida Suites Istanbul


سوئیت فریدا از هتل‌های ۴ ستاره منطقه بی اوغلو استانبول است و به دلیل فاصله حدوداً ۳ کیلومتری این هتل‌آپارتمان تا مرکز شهر استانبول یکی از محل‌های اقامتی موردتوجه و محبوب در میان توریست‌ها و گردشگران شناخته می‌شود. هتل Frida Suites Istanbul در محدوده جهانگیر در همسایگی بی اوغلو قرارگرفته است از نوع بوتیک بوده و با اتاق‌ها و امکانات لاکچری برای مسافران اقامتی به‌یادماندنی رقم می‌زند. همچنین به دلیل فاصله ده‌دقیقه‌ای تا خیابان استقلال و ایستگاه متروی تکسیم می‌توانید به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید. برج گالاتا با فاصله ۱.۵ کیلومتری و موزه هنری مدرن در فاصله بسیار اندک از این هتل واقع‌شده‌اند و بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه مسافران توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که برای دسترسی به فرودگاه استانبول می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و این درخواست شما شامل هزینه جداگانه است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، زیرا در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از این شاتل استفاده کنید. در رابطه با امکانات مشهور و محبوب این هتل‌آپارتمان می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و آزاد بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئيت فریدا استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با درخواست مسافران انجام می‌گیرند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را دارند و توجه داشته باشید که برای این کار نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید. برای سپردن چمدان و بارهایتان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان در هتل Frida Suites Istanbul اتاق چمدان در لابی وجود دارد. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. به دلیل این‌که طبقات بالایی هتل از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین افراد با مشکلات جسمانی و حرکتی بهتر است از اتاق‌های طبقه پایین رزرو کنند. پارکینگ موجود در این هتل نیز پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل‌آپارتمان فریدا واقع‌شده است، استفاده از این پارکینگ شامل هزینه روزانه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در سوئیت فریدا از لحاظ معماری بسیار خاص بوده و همان حالت سنتی خود را حفظ کرده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای‌ساز و سیستم تهویه مطبوع هوا. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از سوئیت دوبلکس سوئيت سوپرییر، سوئیت رویال و سوئیت آپارتمان آنکس. این سوئيت آپارتمان شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است. در آشپزخانه موجود در واحدهای هتل Frida Suites Istanbul می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، قهوه ساز، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو، کتری برقی، میز غذاخوری و وسایل شست‌وشو بهره‌مند شوید.
همچنین همه واحدها شامل حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها نیز دارای دوش، وان، توالت فرنگی، حوله و دمپایی هستند. در رابطه با سایر امکانات ارائه‌شده می‌توان به کمد لباس، محافظ پریز و کلید برای بچه‌ها، مینی بار، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن، میز کار، کاناپه، فضای نشیمن، لوازم شست‌وشو و چند مورد دیگر اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های موجود در این اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و همه اتاق‌ها پارکت شده و همانند منزل شخصی آرامش را به ارمغان می‌آورند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌خواب افراد سیگاری باید به محلی به دور از اتاق‌خواب بروند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سنتی و مدرن در اتاق‌های این هتل سرو می‌شود. همچنین تعداد زیادی به رستوران و کافی‌شاپ در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از این هتل قرار دارند که می‌توانید برای وعده‌های ناهار و شام به این رستوران‌ها سر بزنید.

فاصله سوئیت فریدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است