search
menu

هتل Fimka Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fimka Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل فیمکا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فیمکا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fimka Hotel Istanbul


هتل فیمکا در منطقه تاریخی استانبول واقع شده است و تا مرکز شهر حدودا ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد، همین موقعیت جغرافیایی عالی همراه با پرسنل خوش برخورد و ارائه امکانات بی نظیر یکی از بهترین انتخاب ها برایتان در هنگام سفر به استانبول خواهد بود. ایستگاه تراموا آکسارای در ۴۰۰ متری این هتل قرار دارد و همچنین ایستگاه مترو ینی کاپی مارمارای نیز حدودا ۵۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد که از طریق این وسایل نقلیه دسترسی به تمامی نقاط شهر آسان گشته شده است.
لازم به ذکر است که فاصله فرودگاه تا این هتل نیز حدودا ۴۵ کیلومتر است و برای رفت و آمد از هتل Fimka Hotel Istanbul تا فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس های موجود در هتل بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل فیمکا استانبول


این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. همچنین امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگار، روم سرویس، آسانسور و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق های هتل. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، هتل Fimka Hotel Istanbul پارکینگ ندارد و باید از پارکینگ های عمومی در اطراف هتل یا محوطه هتل استفاده کنند. اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که به قصد سفرکاری بلیط هواپیمای استانبول تهیه می کنید، با رزرو این هتل خیالتان از برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان آسوده باشد، زیرا به راحتی می توانید در مرکز بیزینس این هتل جلساتتان را برگزار کنید. همچنین در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز می توانید در قسمت لابی به بخش مربوطه سر بزنید و با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید.
علاوه بر این ها، در لابی این هتل خدماتی نظیر میز تور، اتاق چمدان و تبدیل ارز دایر گردیده است تا در صورت لزوم به راحتی دسترسی داشته باشید، همچنین مغازه های سوغاتی فروشی نیز در لابی هتل دایر گردیده تا برای خود و دوستانتان سوغاتی تهیه کنید. پرسنل این هتل به زبان های عربی، بلغاری، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق دولوکس، اتاق دولوکس تریپل، سوئیت خانواده و اتاق تریپل سوپرییر با چشم انداز دریا. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و در هر یک از اتاق های این هتل به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، فضای نشیمن، چای ساز و قهوه ساز، کتری برقی و امکانات اتوکشی دسترسی خواهید داشت. همچنین همه اتاق های هتل Fimka Istanbul شامل حمام اختصاصی بوده و در داخل حمام ها نیز دوش، وان، لوازم بهداشتی و حوله و سشوار موجود هستند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۷ سال رایگان بوده و برای بالای ۸ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه کامل به صورت سلف سرویس ارائه می شود. انواع مختلف غذاهای بین المللی و ترکی نیز در رستوران این هتل سرو می شود که مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد. اما ممکن است دوست داشته باشید تا غذاهای دیگری را نیز امتحان کنید، در این صورت به راحتی می توانید در اطراف این هتل به انواع رستوران ها سر بزنید و انواع غذاها را نوش جان کنید.

فاصله هتل فیمکا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپ قاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است