search
menu

هتل Fidan Residence Taksim Deluxe Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fidan Residence Taksim Deluxe
امکانات و خدمات عمومی هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Fidan Residence Taksim Deluxe


هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول، هتل آپارتمان ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است و به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی قرار دارد. این هتل آپارتمان در فاصله کوتاهی از میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده و دسترسی از آن به بسیاری از جاذبه ها و تجربه هیاهوی شب های استانبول بسیار آسان است. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر می‌خرند، می‌توانند به رزرو هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول فکر کنند؛ زیرا که در این هتل ضمن تجربه اقامت عالی، شهر را نیز به راحتی می‌توانند کشف کنند. دسترسی از این هتل به جاذبه هایی چون کاخ دلمه باغچه استانبول، موزه مادام توسو، مسجد اورتاکوی، موزه معصومیت و .... آسان است و مهمانان می‌توانند چه با پای پیاده و چه با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی از آن‌ها بازدید کنند. چنانچه در سفر به استانبول به خصوص در فصل زمستان هوس شنا کرده باشید، می‌توانید به یکی از استخرهای استانبول مراجعه و از این ورزش آبی لذت ببرید. در هتل Fidan Residence Taksim Deluxe کارکنان مجرب و خوش برخورد اقامت دلنشین و راحتی را برایتان فراهم می‌کنند؛ به طوری که خود را همچون در خانه خودتان احساس می‌کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول


در هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۲۰ یورو پرداخت نمایند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که پذیرش حیوانات خانگی در هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول با دریافت هزینه مشخص انجام می‌گیرد.

اتاق های هتل


اتاق های متعدد با امکانات گوناگون و دلپسند در هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول طراحی شده‌اند. اتاق های هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول شامل اتاق های خانواده، دلوکس و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی از شهر و خیابان را به مهمانان ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق ها شیک است و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می‌گردد. دیوار اتاق ها عایق صدا بوده و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس منتقل نمی‌شود. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول از ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۸ الی ۱۱٫۳ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، یخچال، اتو، دراور، کمد لباس، تلفن، اتاق نشیمن، میز و صندلی ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


صبحانه فوق العاده خوشمزه و غنی ترکی همه روزه در رستوران هتل برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. صبحانه به صورت بوفه ای سرو می‌شود و شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم است. مهمانان با صرف صبحانه جانانه خود را برای یک روز عالی و پرجنب و جوش در استانبول آماده می‌کنند.

فاصله هتل فیدان رزیدنس تکسیم دلوکس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است