search
menu

هتل Fesa Business Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fesa Business Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل فسا بیزینس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فسا بیزینس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fesa Business Hotel Istanbul


هتل فسا بیزینس از هتل های ۴ ستاره در مرکز منطقه گبزه شهر استانبول واقع شده است. این هتل به مراکز صنعتی نزدیک بوده و برای آن دسته از مسافرانی که قصد کارو تجارت دارند، به عنوان محل اقامتی پرطرفدار و بی نظیر به شمار می رود. به دلیل فاصله ۲۴ کیلومتری این هتل تا فرودگاه صبیحه گوکچن می توانید برای دسترسی از شاتل فرودگاهی استفاده کنید، البته برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه اضافی پرداخت کنید. آن دسته از مسافرانی که عاشق خرید هستند، در صورت اقامت در این هتل به چندین مرکز خرید دسترسی آسانی خواهند داشت. اقامت در هتل Fesa Business Hotel Istanbul به قدری برای همه مسافران خوشایند و به یاد ماندنی است که برای سفرهای بعدی شان نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند.

امکانات عمومی هتل فسا بیزینس استانبول


در سراسر این هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و خدماتی نظیر باربری، اتاق چمدان و تبدیل ارز نیز در لابی این هتل انجام می گیرند. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید به بخش مربوطه در لابی هتل فسا بیزینس مراجعه کنید. پارکینگ اختصاصی به طور رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. به وسیله تورهای گردشگری می توانید از جاهای دیدنی مختلفی در شهر استانبول بازدید کنید که از تماشایشان سیر نخواهید شد، این جاذبه های تاریخی و دیدنی عبارتند از آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، برج دختر، برج گالاتا و بازار بزرگ استانبول و چندین جای دیگر. البته اگر تمایلی به گشت و گذار همراه با تورهای گردشگری نداشته باشید، به راحتی می توانید با کرایه اتومبیل از لابی هتل Fesa Business Hotel Istanbul در سطح شهر بگردید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در هتل فسا بیزینس امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است تا اقامتی همراه با آسایش داشته باشند. پرسنل این مجموعه بسیار کاربلد بوده و با خوش رویی از مسافران استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی در حال تلاش هستند، همه پرسنل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا و کلوب سلامتی اشاره کرد. این کلوب شامل اتاق بخار، سونا و حمام ترکی بوده و همواره مورد توجه مسافران قرار می گیرد، به طوری که ساعت ها می توانند در این بخش سرگرم باشند و متوجه گذر زمان نباشند. اتاق بازی سرپوشیده مخصوص کودکان یکی از هیجان انگیزترین تجربه های اقامت برایشان خواهد بود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل فسا بیزینس چندین نوع اتاق وجود دارد که عبارتند از اتاق استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئين دلوکس، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق خانواده، سوئیت و اتاق کووادروپل. کف اتاق های موجود در این هتل پارکت شده اند و در داخل همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد. در فضای نشیمن می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم اتوکشی، میزکار و میز ناهارخوری بهره مند شوید. همچنین هریک از اتاق ها در این هتل دارای حمام اختصاصی بوده و این حمام ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند. چای ساز و قهوه ساز و بطری های آب در تمامی اتاق های هتل Fesa Business Hotel Istanbul قرار داده شده اند. به دلیل عایق صدا بودن دیوارهای اتاق ها در این هتل می توانید اقامتی رویایی و خاطره انگیز در سکوت را تجربه کنید.

رستوران هتل


همه روزه در هنگام صبح می توانید به رستوران این هتل سر بزنید و صبحانه سلف سرویس بسیار متنوع و خوشمزه را نوش جان کنید. در هنگام وعده های ناهار و شام نیز می توانید از منوی رستوران غذای مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش دهید. همچنین در این رستوران انواع نوشیدنی، دسر و میان وعده تازه نیز سرو می شوند.

فاصله هتل فسا بیزینس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه عثمان حمدی بی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه شهر قدیمی استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی و جانورشناسی فاروق یالچین: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک پرنده بایرام اوغلو: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است