search
menu

هتل Febor İstanbul Bomonti Hotel & Spa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Febor İstanbul Bomonti Hotel & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Febor İstanbul Bomonti Hotel & Spa


هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا از هتل های ۴ ستاره و لوکس منطقه شیشلی استانبول است که فضای بیرون و داخل آن از معماری منحصر به فردی برخوردار است. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که فاصله کمی از مراکز خرید استانبول همچون مرکز خرید جواهر و بوتیک های نیشان تاشی دارد و به ایستگاه مترو و تراموایی که در چند قدمی هتل واقع شده اند، دسترسی آسان داشته و مهمانان می توانند از طریق آن از جاهای دیدنی استانبول بازدید کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا


این هتل که به تازگی به ظرفیت های اقامتی استانبول اضافه شده دارای امکاناتی مدرن و نو است؛ امکاناتی همچون رستوران، باشگاه مجهز، مرکز اسپا و اتاق جلسه در اختیار مهمانانی که هتل فبور بومونتی را رزرو کرده اند، قرار می گیرد. این هتل برای خانواده ها اتاق خانواده و خدمات نگهداری از کودک ارائه می دهد و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. دسترسی راحت به نقاط دیگر استانبول نیز از طریق کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل نیز امکان پذیر است. هتل Febor İstanbul Bomonti به طور مرتب به امور نظافتی خود رسیدگی می کند و از این بابت توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


قرار گرفتن در منطقه ای مثل شیشلی یعنی موجی از گردشگرانی که به خیابان های اطراف آمده اند تا در بوتیک ها و مراکز خرید مدرن شهر گشتی بزنند. با این حال عایق بودن اتاق های هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا آرامش و آسایش لازم را برای مهمانان فراهم می کند. در این هتل واحدهایی مثل اتاق های دلوکس دبل، دلوکس سینگل، استاندارد تریپل، استاندارد دبل، استاندارد سینگل، سوئیت های خانواده و واحدهای مقرون به صرفه تری همچون باجت سینگل یا اکونومی دبل را نیز می توان رزرو کرد. از همه ۷۱ واحد اقامتی هتل فبور چشم اندازهای شهر و خیابان اطراف دیده می شوند و در آن ها امکاناتی همچون چای ساز، تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، لوازم بهداشتی، حوله و حمام اختصاصی گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


یکی از محبوب ترین قسمت های این هتل بخش سالن اسپای بومونتی آن است که در کل شهر زبانزد شده و در محیط لوکسی و با در نظر گرفتن آسایش و آرامش مهمانانش، آن ها را از استرس می رهاند. در این بخش کادری متخصص همراه مهمانان خواهند بود. استفاده از تجهیزات اسپا برای همه مهمانان هتل Febor İstanbul Bomonti Hotel & Spa رایگان است. هتل برای صرفه جویی در وقت مهمانان به آن ها خدمات تهیه بلیط هواپیما و بازدید از جاذبه ها نیز ارائه می دهد. ماساژهای حرفه ای نیز بخشی از پکیج ویژه هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا به شمار می روند. این هتل دارای یک اتاق جلسه مجهز است و پرسنل آن با خوش رویی آماده راهنمایی در تمامی امور هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا برای صرف صبحانه پذیرای مهمانان است و با اینکه تنوع چندانی در صبحانه های هتل وجود ندارند ولی کیفیت خوبی دارند و رستوران هایی مثل کلیمانجارو، بابیلون بومونتی و فود کورت مرکز خرید جواهر در فاصله چند دقیقه پیاده روی از هتل هستند و آن جا می توانید غذاهای متنوع و باکیفیتی را برای ناهار و شام خود سفارش دهید. ضمن اینکه در این هتل امکان استفاده از خدمات روم سرویس نیز وجود دارد.

فاصله هتل فبور استانبول بومونتی هتل اند اسپا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است