search
menu

هتل Fatih Resadiye Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fatih Resadiye Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل فاتح رسادی استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فاتح رسادی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Fatih Resadiye Hotel Istanbul


هتل فاتح رسادی هتلی سه ستاره است که با داشتن امکانات خوب و مناسب می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای اقامت باشد. استانبول شهری است که جاهای دیدین فراوانی مانند: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دلفیناریوم استانبول و ... دارد که بهتر است ابتدا یک هتل خوب برای اقامت خود اقامت کنید و سپس از گردش در استانبول لذت ببرید. اگر قصد شما این است که از طریق هواپیما به استانبول سفر کنید بهتر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به موقع بلیط تهیه کنید و سفر خوبی را تجربه کنید. اقامت شما در هتل Fatih Resadiye Hotel Istanbul می‌تواند تجربه‌ای از بهترین و اقتصادی‌ترین‌ترین سفرها را برای شما رقم بزند.

امکانات عمومی هتل فاتح رسادی استانبول


این هتل سه ستاره امکاناتی دارد که در این متن سعی شده‌است تا به تمامی آن‌ها پرداخته شود. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل وجود پارکینگ رایگان است که برای مسافرانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنند می‌تواند بسیار کاربردی و مهم باشد. هتل برای افرادیکه نیاز دارند تا لباس‌های خود را تمیز و اتو کشیده در اختیار داشته‌باشند، امکاناتی مانند لاندری و اوتو در نظر گرفته‌است. آسانسور برای رفت و آمد هر چه بهتر در ساختمان هتل تعبیه شده‌است تا شما بتوانید به آسانی بین طبقات هتل جابجا شوید. خدمات دیگری مانند پذیرش ۲۴ ساعته نیز در هتل وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با خیالی راحت در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با پذیرش در ارتباط باشید. مواردی مانند هشدار دهنده‌های آتش در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌اند و در صورتی که دود در هتل حس شود این هشدار دهنده‌ها کارکنان هتل را باخبر می‌کنند تا از هر گونه آتش سوزی احتمالی جلوگیری شود. عربی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند.
هتل Fatih Resadiye Hotel Istanbul علاوه بر لابی و اتاق‌هایش بخش‌های زیبایی همچون بالکن نیز دارد که برای استراحت کوتاه مدت و لذت بردن از چشم انداز هتل بسیار مناسب است. تهویه مطبوع هتل نیز در بهترین سطح از کیفیت برای اقامت راحت شما تعبیه شده‌است. اگر بارزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی که در هتل ارائه می‌شود نیز استفاده کنید. اگر سفر شما یک سفر کاری است، از خدماتی همچون اتاق جلسات هتل، فاکس و فتوکپی نیز می‌توانید استفاده کنید. صندوق امانات موجود در هتل می‌تواند خاطر شما را از بابت لوازم گرانقیمتی که دارید راحت کند و برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت شود. علاوه بر موارد گفته‌ شده دسترسی راحت به اینترنت در تمام بخش‌های هتل مورد دیگری است که باید در رابطه با امکانات هتل ذکر شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل سه ستاره Fatih Resadiye Hotel Istanbul از تهویه مطبوع خوبی برخوردارند و بهتر است خیالتان از بابت وسایل گرمایشی و سرمایشی راحت باشد. تخت‌ها و دکوراسیون اتاق‌ها از بهتر چیدمان برخوردار هستند و کیفیت لوازم استفاده شده در هتل بسیار خوب است. تمیزی اتاق‌ها و محل خواب مسافران دلیل دیگری است که می‌تواند اقامت خوبی را برای شما رقم بزند. اینترنت رایگان در همه بخش‌های هتل و به ویژه در اتاق‌های هتل در دسترس مسافران قرار دارد. در تمام واحدهای اقامتی سرویس بهداشتی و حمام تمیز وجود دارد که سشوار نیز در آن‌ها وجود دارد. چای‌ساز و تلویزیون نیز نیز در اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های این شامل:
• اتاق تک نفره با یک تخت
• اتاق دو نفره با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Fatih Resadiye Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی غذا بصورت روم سرویس به اتاق‌ها ارائه می‌شود. در ضمن بر خلاف سایر وعده‌های غذایی، صبحانه در هتل در یک سالن بزرگ ارائه می‌شود.

فاصله هتل فاتح رسادی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است