search
menu

هتل Faik Pasha Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Faik Pasha Suites Special Category Istanbul
معرفی اتاق‌ها در مجموعه فایق پاشا
امکانات موجود در اتاق‌ها
رستوران فایق پاشا
سایر امکانات موجود در فایق پاشا
فاصله فایق پاشا استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم:

درباره هتل Faik Pasha Suites Special Category Istanbul


استانبول یکی از پرطرفدارترین شهر‌های ترکیه در میان گردشگران و توریست‌ها است. هر ساله گردشگران زیادی از سرتاسر جهان اقدام به خرید بلیط آنلاین هواپیما و سفر به استانبول می‌نمایند. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در استانبول مشغول به فعالیت هستند. امروز قصد داریم تا مجموعه خصوصی فایق پاشا را به شما معرفی نماییم. فایق پاشا یکی از بی نظیرترین هتل های ۴ ستاره در شهر استانبول است که در قرن ۱۸ افتتاح شده است. بد نیست بدانید که؛ در یکی از پر جنب و جوش‌ترین خیابان‌های شهر یعنی خیابان استقبال واقع شده است. برج گالاتا استانبول، بنادر فری و ایستگاه مترو سیشانه در فاصله بسیار نزدیک از فایق پاشا قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی آتاتورک هم در ۱۵ کیلومتری فایق پاشا است. میهمانان هتل Faik Pasha Suites Special Category Istanbul همچنین می توانند از چوکورکوما که شامل بسیاری از مغازه‌های عتیقه فروشی است دیدن کنند. فایق پاشا، فقط چند قدم با موزه معصومیت فاصله دارد. موزه پرا و موزه هنر مدرن استانبول در فاصله یک کیلومتری قرار دارد.

معرفی اتاق‌ها در مجموعه فایق پاشا


همانطور که اشاره کردیم مجموعه فایق پاشا در قرن هجدهم طراحی و ساخته شده است که بعدها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. جالب است بدانید که اتاق‌ها و سوئیت‌ها در فایق پاشا با استفاده ار مبلمان آنتیک و کف چوبی تزیین شده‌اند.
اتاق دوتخته یا دو نفره برتر (دو تخت دوقلو یا یک تخت کامل)، سوئیت یک خوابه (یک تخت ملکه + با ظرفیت ۴ نفر)، آپارتمان دو خوابه با آشپزخانه و یک اتاق خواب (یک تخت ملکه)، یک اتاق یک نفره (همراه با یک تخت دو قلو و یک تخت ملکه با ظرفیت ۳ نفر)، آپارتمان دوبلکس با یک اتاق خواب و اتاق نشیمن (یک تخت ملکه، یک کاناپه تخت خواب شو، با ظرفیت ۳ نفر)، یک اتاق دونفره بزرگ (همراه با یک تخت دوقلو و یک تختخواب کینگ یا سه تخت دوقلو با ظرفیت ۶ نفر)، آپارتمان با تراس و اتاق خواب (یک تخت سلطنتی، اتاق نشیمن، یک کاناپه تخت خوابشو با ظرفیت ۴ نفر) و یک سوئیت اجرایی از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های فایق پاشا هستند.

امکانات موجود در اتاق‌ها


هر اتاق و سوئیت شامل یک تلویزیون کامل اچ دی با کانال‌های ماهواره‌ای، دستگاه قهوه، حوض آی پاد، مینی بار و کتری برقی است. پخش کننده دی وی دی و عینک‌های سه بعدی در دسترس است. بد نست بدانید که، سوئیت‌ها یک آشپزخانه کوچک دارند. همچنین برخی از سوئیت‌ها دارای بالکن هستند که نمایی از شهر قدیمی را برای مهمانان خود به نمایش گذاشته‌اند. همه سوئیت‌های هتل Faik Pasha Suites Special Category Istanbul دارای حمام‌های مخصوص طراحی شده با حوضچه‌های فلزی دست ساز، و دیوارها و کف های مرمر هستند. تهویه مطبوع و وای فای رایگان هم از جمله امکانات موجود در اتاق‌های فایق پاشا هستند.

رستوران فایق پاشا


صبحانه روزانه به عنوان بوفه باز همراه با نان‌های خانگی و تازه، کلوچه‌ها و املت‌های تازه تهیه شده سرو می‌شود. یک کافه نیز وجود دارد که انواع نان تست‌ها، سالادها و مانتی (غذایی شبیه راویولی را با ماست) را سرو می کند. رستوران فایق پاشا غذاهای مختلفی از غذاهای ترکی و ایتالیایی را ارائه می‌دهد.

سایر امکانات موجود در فایق پاشا


در صورت درخواست می‌توان تورهای راهنمای شهر و تورهای خرید استانبول را ترتیب داد. جالب است بدانید که، در روزهای یکشنبه خاص، موسیقی زنده جاز در فایق پاشا برای مهمانان هتل پخش می‌شود. همچنین بد نیست اطلاع داشته باشید که کارکنان فایق پاشا به ۴ زبان ترکی، آلمانی، روسی و انگلیسی تسلط دارند. پارکینگ رایگان، اسپا، ماساژ تمام بدن، شاتل فرودگاهی، فروشگاه، خدمات خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته برخی از امکانات و خدمات موجود در فایق پاشا هستند.

فاصله فایق پاشا استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم:


فاصله تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان تقسیم: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۹۰۰ متر
فاصله تا تنگه بسفر: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است