search
menu

هتل Eurostars Hotel Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eurostars Hotel Old City Istanbul
امکانات عمومی هتل یورو استارز اولد سیتی استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یورو استارز اولد سیتی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Eurostars Hotel Old City Istanbul


هتل یورو استارز اولد سیتی هتلی ۴ ستاره است. این هتل که در شهر استانبول واقع شده‌است از جمله هتل‌های بسیار راحت و تمیزی است که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کند. هتل فاصله نزیکی با ایستگاه مترو دارد و می‌توان به راحتی توسط مترو به بخش‌های مختلف شهر رفت. از جمله جاهایی که توسط مترو می‌توان به آن‌جا رفت مسجد ایاصوفیه و آب انبار باسیلیکا است. هتل با فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و با فرودگاه استانبول نیز ۴۷ کیلومتر فاصله دارد. هتل نمای بسیار زیبایی دارد و ساختمان داخلی آن نیز بسیار زیبا ساخته شده‌است. هتل دارای امکانات تفریحی و درمانی از جمله حمام ترکی و ماساژ است. منطقه‌ای که این هتل در آن واقع شده‌است محبوب و مورد علاقه مسافران است. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما بهتر است امکانات ارایه شده در این متن را نیز مطالعه کنید و از بین هتل‌های استانبول یکی را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل یورو استارز اولد سیتی استانبول


هتل یورو استارز اولد سیتی امکانات بسیار مناسبی دارد و به جرات می‌توان گفت در حد یک هتل ۴ ستاره و بیشتر نیز هست. هتل بسیار شیک است و مبلمان آن بسیار امروزی و مدرن طراحی شده‌است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به شما این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت زمانی به پذیرش مراجعه کنید. آسانسور برای جابجایی شما بین طبقات مختلف تعبیه شده‌است. امکاناتی از قبیل لاندری و خشکشویی هرچند با هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته شده‌است و اگر لباس‌هایتان نیاز به شستشو و اوتو کشی دارد نگران نباشید زیرا می‌توانید در هتل محل اقامتتان این کار را انجام دهید و در اولین فرصت آن‌ها را تحویل بگیرید. صندوق امانات خیال شما را از بابت وسایل قیمتی و مدارکتان راحت می‌کند.
از لحاظ امنیت جانی نیز می‌توانید بسیار خاطر جمع باشید زیرا که حس‌گرهای دود و آتش بسیار به موقع می‌توانند خبر آتش سوزی را مخابره کنند و اقدامات پیش گیرانه صورت گیرد. تهویه هوا در کل فضای هتل وجود دارد و می‌تواند هوای هتل را بسیار متعادل سازد. از دیگر ویژگی‌های هتل وجود باشگاه بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی است که از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند. کارکنان هتل بسیار ماهر و خوش برخورد هستند و مسلط به زبانهای: عربی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی و آلمانی هستند. شما می‌توانید از طریق هوایی و با خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید و در هتل Eurostars Hotel Old City Istanbul اقامت خوب و خاطره‌انگیزی را داشته باشید.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل یورو استارز اولد استانبول بسیار تمیز هستند و از نظافت روزانه بهره می‌برند. مبلمان بسیار مدرن هتل جلوه‌ای بسیار زیبا به هتل بخشیده‌است. این اتاق‌ها دارای حمام و سرویس‌های بهداشتی تمیز هستند. اتاق‌ها اغلب دارای میز و صندلی برای نشستن و نوشیدن یک نوشیدنی خوش طعم هستند که می‌توانید ساعاتی را که در هتل هستید در اتاق دنج، شیک و زیبای خود اوقات خوشی را سپری کنید. امکان اتصال به اینترنت نیز از جمله امتیازاتی است که در اتاق‌ها می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. تلویزیون نیز در اتاق‌ها وجود دارد و برای سرگرمی هر چه بیشتر مسافران قرار داده شده‌است. سیستم گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات دیگری هستند که اتاق‌های هتل Eurostars Hotel Old City Istanbul از آن برخوردار هستند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره استاندارد: دارای یک تخت دو نفره.
• اتاق دو نفره: دارای دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره.
• اتاق سه نفره: دارای سه تخت.
• اتاق دو تایی متصل به هم: دارای یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره.
• اتاق سوییت دلوکس: دارای یک تخت تک نفره و یک مبل تخت شو.
• اتاق سوییت با بالکن: دارای یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو.
• اتاق اقتصادی دو نفره: دارای یک اتاق بزرگ با یک تخت دو نفره.

رستوران هتل


هتل رستوران بسیار تمیز و شیکی دارد و غذاهای آن بصورت سلف سرویس ارایه می‌شود. می‌توانید با خیال راحت از منوی بسیار خوشمزه این رستوران غذا انتخاب کنید. صبحانه در اتاق‌ها نیز ارایه می‌شود.

فاصله هتل یورو استارز اولد سیتی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج و پل گالاتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است