search
menu

هتل Etiz Hotels & Residences Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Etiz Hotels & Residences Istanbul
امکانات عمومی هتل رزیدنس اتیز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل رزیدنس اتیز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Etiz Hotels & Residences Istanbul


هتل رزیدنس اتیز از هتل‌های معروف سه ستاره با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل دسترسی آسانی به مترو دارد که از طریق آن می‌توانید به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارت‌اند از کاخ دلمه باغچه، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا، موزه معصومیت، آب انبار باسیلیکا و غیره. این هتل بی‌نظیر با فاصله ۵۰۰ متر تا میدان تکسیم دارای باغ زیبایی است که در هنگام عصر و اوقات فراغت می‌توانید از این بازی لذت ببرید. همچنین برج گالاتا و برج دختر نیز جز جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل به شمار می‌روند که با فاصله حدود ۲ کیلومتری قابل‌دسترس هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Etiz Hotels & Residences Istanbul فرودگاه صبیحه گوکچن است که با ۳۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاه، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و باغ زیبا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رزیدنس اتیز استانبول


پرسنل هتل رزیدنت به زبان‌های روسی، انگلیسی، چینی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند، مخصوصاً در بخش پذیرش به استقبال از مسافران و مهمانان رفته و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی بی‌وقفه در حال تلاش هستند. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نیست. بنابراین برای استفاده از گوشی‌های هوشمندتان بهتر است از اینترنت سیم‌کارت استفاده کنید. از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Etiz Hotels & Residences Istanbul می‌توان به اجرای موسیقی زنده و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی و جاذبه‌های دیدنی اشاره کرد که استفاده از هر یک از این‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. اگر جز مسافرانی هستید که با ماشین شخصی به شهر استانبول سفر می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی این هتل استفاده کنید که این پارکینگ شامل هزینه بوده و ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئیت کینگ دلوکس با یک اتاق‌خواب و پذیرایی، سوئیت خانواده با دو اتاق‌خواب و پذیرایی در طبقه آخر، سوئیت دلوکس با حمام اسپا در طبقه آخر و آپارتمان با چشم‌انداز دریا و یک اتاق‌خواب و پذیرایی. همه اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای. گاوصندوق و حمام اختصاصی جزو امکانات دیگر در واحدهای اقامتی هستند.
همچنین اتاق‌های مجموعه Etiz Hotels & Residences Istanbul دارای تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های تمیز هستند. اتاق‌ها ضد سیگار بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است. همچنین توجه داشته باشید که همه اتاق‌ها روزانه به‌طور مرتب نظافت می‌شوند، بدین‌جهت تمیزی اتاق‌ها موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرد. آشپزخانه‌های موجود در سوئیت‌های این هتل شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، لوازم شستشو و ماشین ظرف‌شویی بود. علاوه بر امکانات گفته‌شده در داخل اتاق و سوئیت‌ها می‌توانید از امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو و فضای نشیمن بهره‌مند شوید. همچنین دقت داشته باشید که طبقات بالایی این هتل به‌وسیله آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، به‌راحتی می‌توانند سوار آسانسور شده و به اتاق موردنظرشان برسند. همچنین برای مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، ورودی اختصاصی در هر یک از واحدها برایشان تعبیه‌شده است.

فاصله هتل رزیدنس اتیز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است