search
menu

هتل Eser Premium Hotel & Spa Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eser Premium Hotel & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Eser Premium Hotel & Spa Istanbul


هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول، هتلی ۵ ستاره در منطقه بویوک چکمجه استانبول است که امکانات رفاهی و خدمات عالی برای مهمانان فراهم آورده و اقامت راحت و به یاد ماندنی برایشان تأمین می کند. هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول با وجود این که از بسیاری از جاهای دیدنی استانبول فاصله دارد، اما دسترسی به تمام آن ها از طریق وسایل حمل و نقل عمومی بسیار آسان است. کارکنان هتل Eser Premium Hotel & Spa Istanbul کاردان، مجرب و زحمتکش هستند و تمام سعی خود را می کنند تا لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول


در هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول انواع امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما با ماشین شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، مرکز تجاری، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.
در ضمن، کارکنان هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول به زبان های انگلیسی، فارسی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و تراس وجود دارند که مقابل ساحل واقع شده اند و تماشای چشم انداز زیبای آبی از آن ها بسیار لذت بخش است. مهمانانی که می خواهند حیوان خانگی شان را در سفر همراه بیاورند، لازم است بدانند که در هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند هر اتاقی را که مناسب نیاز و سلیقه شان است، در هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول شامل اتاق ها خانواده، وی آی پی (VIP)، سوئیت ماه عسل، سوئیت های سنیور و جونیور، اتاق دلوکس دبل و دبل با چشم انداز دریا هستند. بسیاری از اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردارند و حس بسیار آرامش بخش و دوست داشتنی به اتاق ها می بخشند. واحدهای هتل دکوراسیون شیک، مدرن و زیبا دارند و در چیدمانشان از اسباب باکیفیت و مستحکم استفاده شده است. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار داخل اتاق ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، آباژور، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی که در هتل هستند، با انجام فعالیت های تفریحی خود را سرگرم کرده و از لحظات خود لذت ببرند. مهمانان ورزشکار می توانند علاوه بر شرکت در کلاس های فیتنس یا یوگا، تمرینات ورزشی خود را به مرتب و روزانه در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام دهند و در صورت نیاز مربی بدنسازی کمک بگیرند. همچنین، می توانند با بهره مندی از خدمات مرکز اسپا و سلامت هتل که شامل انواع ماساژها، جکوزی، اتاق بخار، حمام ترک و ... هستند، یک روز سرشار از آرامش و ریلکسیشن برای خود بسازند. استخر سرپوشیده هتل نیز در تمام سال قابل استفاده است و مهمانان می توانند از آب تنی و شنا لذت ببرند.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول وجود دارند که انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی و بین المللی برای مهمانان تدارک می بینند. وعده های غذایی به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای سرو می شوند.

فاصله هتل اسر پرمیوم اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل و دریاچه بیوک مکا: ۲۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید بیلیکیوم: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۸.۶ کیلومتر
فرودگاه استانبول: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۴۵٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است