search
menu

هتل Erbazlar Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Erbazlar Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اربازلار استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اربازلار استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Erbazlar Hotel Istanbul


هتل اربازلار استانبول یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر است و شما با کسب اطلاعات کافی می‌توانید این هتل را برای اقامت خود و همراهانتان انتخاب کنید. هتل اربزلار می‌تواند هم از نظر اقتصادی و هم از نظر راحتی و آسایش جز اولویت‌های شما برای اقامتتان در استانبول باشد. در رابطه با این هتل بهتر است بدانید از نظر فاصله مکانی با بعضی از جاهای دیدنی استانبول همچون مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه حدود ۲ کیلومتر فاصله است. از لحاظ فاصله با ایستگاههای مترو نیز بهتر است بدانید دو ایستگاه مترو مرمری و ینی کاپی هر دو ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارند و به راحتی می‌توانید با مترو به مقاصد مختلفی بروید. ایستگاه تراموای آکسارای نیز حدود ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی استانبول نیز ۴۷ کیلومتر است و اگر قصد سفر هوایی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما داشته‌باشید می‌توانید بر حسب فاصله هتل با فرودگاه نیز محل اقامتتان را انتخاب کنید. در رابطه با فضای داخلی و دکوراسیون هتل نیز تلفیقی از مبلمان کلاسیک و مدرن است و فضای داخلی آن به گونه‌ای طراحی شده‌است که سبب آرامش هر چه بیشتر مسافران می‌شود. در رابطه با جزییات امکانات هتل در ادامه توضیحاتی ارایه می‌شود.

امکانات عمومی هتل اربازلار استانبول


هتل Erbazlar Hotel Istanbul امکانات مناسبی دارد و این امکانات با توجه به سه ستاره بودن هتل در درجه بسیار خوبی از کیفیت هستند. با ورود به هتل با لابی بسیار شیک و مبله روبه‌رو خواهید بود که دارای تلویزیون نیز هست. در بخش بالکن هتل نیز می‌توانید استراحت در فضای آزاد را تجربه کنید. اگر خودرو شخصی دارید هتل این امکان را برای شما بوجود آورده‌است که بتوانید از پارکینگ هتل استفاده کنید، اما به این نکته توجه داشته‌باشید که برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت شود. بین طبقات هتل برای سهولت در رفت و آمد، آسانسور قرار داده‌شده‌است. خدماتی همچون لاندری، خشکشویی و اوتو که برای آن‌ها هزینه اضافی نیز در نظر گرفته شده‌است، برای مسافران هتل ارایه می‌شود. اگر از طریق هوایی به استانبول سفر می‌کنید در نظر بگیرید که شاتل فرودگاهی نیز وجود دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید تمیزی را حس کنید زیرا هتل از نظافت روزانه برخوردار است. ورود حیوانات به هتل اربازلار ممنوع است. برای معلولان نیز شرایطی در نظر گرفته شده‌است تا اقامت این افراد نیز با سهولت در هتل صورت گیرد. در کل فضای هتل شما می‌توانید به راحتی به اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته‌باشید. این را نیز در نظر بگیرید که کارکنان هتل با خوشرویی پذیرای مهمانان هتل خواهندبود.

امکانات و اتاق‌های هتل


هتل Erbazlar Hotel Istanbul دارای ۲۴ اتاق است و با انتخاب نوع اتاق مناسب با تعداد اعضای همراهانتان می‌توانید اقامتی خوب و خوش را در این هتل تجربه کنید. در داخل اتاق‌ها می‌توانید لوازم و لباس‌هایتان را در کمدهای دیواری قرار دهید. صندوق‌هایی وجود دارد که می‌توانید اشیای گرانقیمت و یا مدارکتان را با خیال راحت درون این صندوق‌ها قرار دهید. تلویزیونی که متصل به کانال‌های ماهواره‌ای است در هر اتاق وجود دارد. دمای اتاق‌ها نیز با توجه به وجود تهویه مطبوع و کولر متعادل است. اینترنت نیز به راحتی در تمام تاق‌ها قابل دسترسی است. علاوه بر این‌ها سرویس بهداشتی و حمام نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و تمیزی و نظافت در حد بالایی در تمام آن‌ها انجام می‌شود. انواع اتاق‌های هتل اربازلار استانبول شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره
• اتاق سه نفره با سه تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Erbazlar Hotel Istanbul رستوران شیک و تمیزی دارد و منوی متنوعی از غذاها را دارا است. در فضای تمیز و دنج رستوران هتل می‌توانید وعده‌های غذایی را در کنار اعضای خانوادتان میل کنید. صبحانه بصورت بوفه نیز ارایه می‌شود.

فاصله هتل اربازلار استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است