search
menu

هتل Enderun Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Enderun Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل اندرون استانبول
انواع اتاق ‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اندرون استانبول از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Enderun Hotel Istanbul


هتل اندرون در منطقه بایزید استانبول قرار دارد. بایزید مهد تمدن شهر استانبول و از دوست‌داشتنی‌ترین مناطق این شهر است. با اقامت در Enderun Hotel Istanbul تمام جاذبه‌های استانبول در دسترستان خواهد بود. جاذبه‌هایی نظیر مسجد بایزید و بازار بزرگ استانبول تنها ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارند و با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این شهر می‌توانید از تمام این جاذبه‌ها بازدید کنید. هتل اندرون از بوتیک هتل‌های معروف استانبول است. قدمت ساختمان این هتل ۴ ستاره به سال ۱۹۱۰ میلادی برمی‌گردد. این هتل در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده و یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای اقامت به شمار می‌رود. اگر به محیط‌های نوستالژیک علاقه دارید در انتخاب هتل اندرون استانبول تردید نکنید.

امکانات کلی هتل اندرون استانبول


امکانات باکیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی در هتل Enderun Hotel Istanbul برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اساسی هتل شامل اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته است. برای بازدید از نمایش‌ها و جاهای دیدنی استانبول بلیط در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات دیگر هتل شامل صرافی، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، دزدگیر، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و سیستم گرمایش است. این هتل پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام بها محاسبه می‌شود.
هتل اندرون استانبول به دلیل ارائه خدمات نگهداری از کودکان گزینه مناسبی برای اقامت خانواده‌هایی است که به همراه فرزند خردسال خود به سفر می‌روند. خدمات دیگری از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی، اتو و واکس کفش در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند. کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی و استانبولی هستند و با مهربانی و مسئولیت تمام برای ایجاد اقامتی دلچسب و سرشار از آرامش برای مهمانان تلاش می‌کنند. توجه داشته باشید سیگار کشیدن در مناطق مشترک ممنوع است و برای این منظور اتاق سیگار در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق ‌های هتل و امکانات آنها


هتل اندرون دارای ۲۹ اتاق شیک و دل‌باز است که به سبک عثمانی طراحی شده‌اند و محیط زیبایی برای اقامت هستند. یکی از نکات جالب در مورد واحدهای اقامتی هتل اندرون چیدمان منحصر به فرد هریک از اتاق‌ها است. چندین نوع واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که مهمانان پس از خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد نفرات اقدام به رزروشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی هتل اندرون شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق سینگل، اتاق دلوکس دوبل، اتاق دلوکس تریپل، اتاق خانواده و سوئیت ماه‌عسل است. امکانات متعددی داخل اتاق‌ها گنجانده شده است.
چشم‌انداز بعضی از اتاق‌های هتل Enderun Hotel Istanbul به سمت باغ یا شهر است. مینی بار، چای‌ساز، بالکن، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، پرده‌های ضد نور، اتو، میز اتو، دوش، سرویس بهداشتی، سشوار و دمپایی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند، البته در صورت درخواست تختخواب کودک به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل اندرون استانبول باغ زیبایی برای گردش و بازی کودکان دارد. طرفداران تناسب‌اندام با استفاده از تجهیزات به‌روز باشگاه هتل می‌توانند تمرینات ورزشی خود را دنبال کنند. پس از گردش در شهر با سر زدن به مرکز اسپای هتل خستگی را از تنتان دور کنید؛ جکوزی، حمام ترکی و سونا از دیگر امکانات تندرستی این هتل ۴ ستاره هستند.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل اندرون با سرو صبحانه در باغ زمستانی هتل آغاز شده و به روزی شگفت‌انگیز بدل می‌شود. برای خوردن ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف برده و از غذاهای ترکی این رستوران میل کنید. البته رستوران‌های معروف دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل اندرون استانبول از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از آب انبار باسیلیکا: ۱ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله از بازار ادویه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است