search
menu

هتل Elite World Europe Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite World Europe Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل الیت ورد یوروپ استانبول
رستوران های هتل
خدمات رفاهی هتل
طرح های اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت ورد یوروپ استانبول

درباره هتل Elite World Europe Hotel Istanbul


هتل الیت ورد یوروپ استانبول از گزینه های اقامتی پنج ستاره و لوکس شهر دیدنی استانبول است که در منطقه پرجاذبه و محبوب مرمره استانبول واقع شده و به لطف داشتن گستره وسیع و متنوعی از امکانات رفاهی و طرح های اقامتی، به انتخاب نخست بسیاری از گردشگرانی که بلیط هواپیما استانبول را برای اقامت در این شهر خریداری می کنند، مبدل گردیده است. این هتل مجلل و باکیفیت از ۴۰۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز در ۲۳ طبقه تشکیل شده و قادر است کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات اقامتی برای سفری بیادماندنی به کشور تماشایی ترکیه را در دسترس گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت قرار دهد.

امکانات رفاهی هتل الیت ورد یوروپ استانبول


بدون هیچ تردیدی بخش امکانات، نقطه اصلی قوت هتل الیت ورد یوروپ استانبول محسوب می شود، چراکه انواع و اقسام امکانات رفاهی، از استخر سرپوشیده و روباز گرفته تا باشگاه تناسب اندام و سالن زیبایی را در محوطه وسیع و دلباز خود جای داده است. محدوده امکانات رفاهی هتل Elite World Europe Hotel Istanbul چنان وسیع است که به جرئت می‌توان گفت که این هتل، تمامی نیازهای میهمانان خود را به محیط خارج از خود کاملا برطرف ساخته است. امکانات رفاهی مختلفی از قبیل: پارکینگ رایگان، انبار نگهداری از چمدان، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، سالن برگزاری اجلاس، رختکن، سونا، جکوزی و اسپا در این هتل گنجانده شده اند تا هیچ کم و کاستی برای اقامتی بیادماندنی و خاطره انگیز در استانبول وجود نداشته باشد.
وجود سه استخر مجزا و رایگان در ابعادی مختلف در این هتل موجب گردیده که حتی کودکان نیز قادر باشند از لذت آبتنی و شنا برخوردار گردند و اقامتی لذت بخش و آسوده را در هتل Elite World Europe Hotel Istanbul تجربه کنند. ناگفته نماند که برای گردشگرانی که دوست ندارند حتی در تعطیلات نیز از برنامه ورزشی و تناسب اندام خود عقب بمانند، باشگاه تناسب اندام این هتل با برخورداری از کلیه تجهیزات مدرن بدنسازی و کاهش وزن قادر است آن ها را در این مسیر یاری کرده و به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب کند.

رستوران های هتل


تامین غذای مورد نیاز گردشگران و جلب رضایت حداکثری آن ها، چالش بزرگی برای هتل هایی باکیفیت و ممتاز محسوب می شود؛ کار دشواری که هتل الیت ورد یوروپ استانبول با بهره گیری از دو رستوران مجزا در محوطه وسیع خود به خوبی بدان فائق آمده است. رستوران نخست این هتل که الیت رستوران نام دارد، از فضایی دلپسند و پرسنلی کاربلد و ماهر تشکیل شده و درب هایش هر روز صبح برای صرف صبحانه بروی میهمانان هتل گشوده است. رستوران دوم هتل که گزینه اصلی غذاخوری هتل الیت ورد یوروپ استانبول به حساب می آید، گریل رستوران نامیده می شود. این رستوران نیز از محیطی دلباز، فضایی دوست داشتنی و منویی سرشار از غذاهایی لذیذ و مقوی تشکیل شده است.

خدمات رفاهی هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل الیت ورد یوروپ استانبول قادر است خدمات رفاهی بی شماری را نیز به میهمانان خود عرضه کند تا کلیه نیازهای آن ها در طول اقامت در این هتل تامین گرداند. خدماتی از قبیل: خانه داری و نظافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت وایفای پرسرعت و رایگان، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس و ماساژ به تمامی خریداران بلیط هواپیما ارزان ارائه خواهد شد تا لذت اقامتی آسوده و بی دغدغه پیشکش آن ها گردد.

طرح های اقامتی هتل


همانگ ونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل الیت ورد یوروپ استانبول از ۴۰۰ باب واحد اقامتی شیک و مجلل و مجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، چای ساز، قهوه جوش، سشوار، مبلمانی شیک، میز و صندلی، آباژور، صندوق امانات و وسایل بهداشتی و استحمام تشکیل شده است که در قالب طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق هایی دیلاکس، سوپریر و سوئیت هایی کینگ و پرزیدنشال در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت ورد یوروپ استانبول


فاصله هتل تا سالن سرپوشیده سینان اردم: ۵.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه المپیک آتاتورک: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مرمره فروم: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است