search
menu

هتل ELITE HOTEL By MK Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ELİTE HOTEL By MK Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل الیت بای ام کی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل الیت بای ام کی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ELİTE HOTEL By MK Istanbul


هتل الیت بای ام کی استانبول، هتل آپارتمان ۳ ستاره در منطقه شهر قدیمی استانبول، یعنی فاتح استانبول است که تمام آن چه برای تجربه یک اقامت دلچسب نیاز است، فراهم کرده و اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین می نماید. این هتل آپارتمان به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از شهر قرار گرفته و مهمانانی که دوست دارند به راحتی از اکثر جاذبه های استانبول بازدید کنند، این هتل گزینه بسیار خوبی برایشان به حساب می آید. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی شهر ازجمله بازار بزرگ استانبول، مسجد سلطان احمد، کلیسای مقدس ایرن و ... آسان است و مهمانان می‌توانند با استفاده از انواع وسیله های حمل و نقل عمومی و طی مسافت کوتاه از این مکان ها بازدید کنند. از آن جایی که هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و از چشم انداز بی نظیر دریای مرمره برخوردار است، مهمانان می توانند از طریق فری بوت ها (کشتی ها) از قسمت آسیایی استانبول نیز دیدن کنند. امکانات رفاهی هتل مرغوب و رضایت بخش هستند و اقامت خوشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. کارکنان زحمتکش و مجرب هتل ELİTE HOTEL By MK Istanbul نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیت بای ام کی استانبول


در هتل آپارتمان الیت بای ام کی استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی‌شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۸ یورو پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات بلیط، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، تبدیل ارز، کرایه خوردو، اتو، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، شرکت در تورهای آموزش فرهنگ محلی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل الیت بای ام کی استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل الیت بای ام کی استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع واحدها با امکانات گوناگون در هتل الیت بای ام کی استانبول وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان الیت بای ام کی استانبول شامل اتاق های دبل، دبل دلوکس، توئین دلوکس و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و چشم انداز مقابلشان را فضای سبز تشکیل داده است. واحدهای هتل از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردارند و با اسباب و اثاثیه به روز و زیبا چیدمان یافته‌اند. در طراحی و چیدمان اتاق ها از رنگ های هماهنگ و جذاب استفاده شده و اکسسوری های به کار گرفته شده در داخل اتاق ها مدرن هستند و زیبایی اتاق ها را تکمیل می کنند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت مطلوب و اطمینان بخش قرار دارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. واحدها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس مهمانان را اذیت نمی کند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل الیت بای ام کی استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه واحدها ساعت ۱۱ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در واحدهای هتل الیت بای ام کی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، یخچال، صندوق امانات، ماشین ظرفشویی، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. همچنین، واحدها دارای فضای کوچک آشپزخانه با کابینت، سینک ظرفشویی، مایکروویو هستند.

فاصله هتل الیت بای ام کی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد کبود استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۸کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است