search
menu

هتل Ekinci Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ekinci Residence Istanbul
امکانات عمومی هتل اکینجی رزیدنس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکینجی رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ekinci Residence Istanbul


هتل اکینجی رزیدنس از هتل‌های چهار ستاره در منطقه کوردکوی استانبول است که در جاده ملت و محله ینی شهر واقع‌شده است. این هتل به‌عنوان هتل‌آپارتمان شناخته می‌شود و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که سالانه از مسافران زیادی میزبانی کرده و برای فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی بی‌وقفه در حال تلاش هستند. این هتل زیبا تنها ۲ کیلومتر تا فرودگاه صبیحه گوکچن فاصله دارد و به‌راحتی قابل‌دسترس است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما باید به فرودگاه مقصد توجه کنید و با خیال آسوده در اسرع وقت به هتل Ekinci Residence Istanbul برسید. مرکز خرید ویاپورت با ۲ کیلومتر فاصله جزو مراکز خرید مشهور شهر استانبول به شمار می‌رود، مطمئناً با رفتن به این مراکز دست‌پر به هتل برمی‌گردید. برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند کاخ و موزه توپکاپی، موزه و مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و مسجد سلیمانیه می‌توانید از ترانسفر گشت و مترو استفاده کنید. همچنین امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، رستوران، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل اکینجی رزیدنس استانبول


از امکانات مشهور این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که سفرشان را با ماشین شخصی انجام می‌دهند. همچنین در تمامی نقاط این هتل اینترنت وای فای به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل محوطه را ندارند و خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در هتل اکینجی رزیدنس انجام می‌گیرند. در لابی هتل Ekinci Residence Istanbul نیز می‌توانید از اتاق چمدان، صرافی و خدمات باربری بهره‌مند شوید یا برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی موجود در داخل این هتل می‌توان به استخر روباز اشاره کرد که با صندلی‌های آفتاب‌گیری و پاراسل احاطه‌شده است. علاوه بر آن صندلی ماساژ نیز در این هتل تعبیه‌شده است که بعد از کلی گشت‌وگذار و خرید از شهر استانبول می‌توانید در این صندلی‌ها استراحت کرده و به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


سوئیت‌های موجود در داخل این هتل به شیوه مدرنی طراحی‌شده و دارای دکوراسیون شیکی هستند. در سوئیت‌های هتل‌آپارتمان امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی به‌صورت مرکزی تعبیه‌شده است. همچنین تلویزیون، کتری برقی با چای و قهوه رایگان در هر یک از سوئیت‌های این هتل‌آپارتمان قرار داده‌شده‌اند. همچنین برخی از سوئیت‌های هتل Ekinci Residence Istanbul چشم‌اندازی رو به فرودگاه دارند. از موارد قابل‌توجه این هتل می‌توان به آزاد بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها اشاره کرد. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت دلوکس با یک اتاق‌خواب و پذیرایی با ظرفیت سه نفر، سوئیت لوکس خانواده با سه اتاق‌خواب و یک پذیرایی و ظرفیت ۸ نفر و اتاق کینگ بیزینس با ظرفیت ۳ نفر. در آشپزخانه موجود در داخل سوئیت‌ها نیز یخچال، میز غذاخوری، کتری برقی و مینی بار وجود دارند.
همچنین حمام‌های مشترک نیز شامل توالت فرنگی، دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل رو به باغ، استخر، کوه و شهر هستند که بر اساس سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. همچنین در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از کمد لباس، گاوصندوق، ورودی اختصاصی و کاناپه دسترسی داشته باشید. همچنین طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافران با مشکلات جسمانی می‌توانند هر اتاقی را رزرو کنند و هر یک از آپارتمان‌های موجود در این هتل شامل ورودی اختصاصی است. در داخل واحدهای اقامتی این هتل فضای نشیمن، کاناپه، فضای غذاخوری و میز کار تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت روزانه و سلف‌سرویس در داخل رستوران این هتل سرو می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی استانبولی به‌صورت منویی سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین خدماتی مانند روم سرویس در هتل Ekinci Residence Istanbul دایر گردیده است، به‌طوری‌که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و خنک و انواع خوراکی‌ها را سفارش داده در داخل اتاق میل کنید.

فاصله هتل اکینجی رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اوت لت ویاپورت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک اینترسیتی استانبول: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کشتیرانی توزلا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا مارینا ویاپورت: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پارک مال تپه: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است