search
menu

هتل Economic Star Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Economic Star Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل اکونومیک استار استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکونومیک استار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Economic Star Hotel Istanbul


هتل اکونومیک استار واقع در منطقه دوست داشتنی بی اوغلو، از موقعیتی عالی از نظر رستوران‌ها و مراکز خرید استانبول برخوردار است و یکی از بهترین هتل‌هایی است که مسافران بسیاری آن را برای اقامت در استانبول انتخاب می‌کنند. این هتل ۴ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و دسترسی به امکانات مهم شهر را فراهم می‌کند.
دلیل شما برای سفر به استانبول هر چه باشد، این هتل مکانی عالی برای استراحتی هیجان انگیز است. خیابان سنگفرش استقلال در ۱.۲ کیلومتری هتل قرار دارد. برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه و آب انبار باسیلیکا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. این هتل ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم و ۳۰۰ متر تا ایستگاه اتوبوس تکسیم فاصله دارد. فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است و ۳۱.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Economic Star Hotel Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اکونومیک استار استانبول


هتل اکونومیک استار خدمات بی عیب و نقص و تمامی امکانات ضروری را برای نشاط بخشیدن به مسافران ارائه می‌دهد. برای راحتی و آسایش میهمانان، این هتل خدمات اتاق ۲۴ ساعته، صندوق امانات، وای فای رایگان در لابی و همه اتاق‌ها و پارکینگ خودرو را ارائه می‌دهد. ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را همانند سایر افراد در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. هتل دارای رستوران، استخر سرپوشیده و یک استخر برای کودکان است. یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز در هتل Economic Star Hotel Istanbul وجود دارد که علاقمندان به ورزش می‌توانند به آن مراجعه کنند.
بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. حمام ترکی و ماساژ درمانی رایگان است. کلاس های تناسب اندام نیز در این هتل وجود دارد. علاقمندان به مطالعه نیز می‌توانند ساعاتی را در کتابخانه صرف مطالعه کنند. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. از استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی خودداری کنید. اتاق‌های مخصوصی در این هتل برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل اکونومیک استار استانبول عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دبل سوپریور با چشم انداز دریا
• اتاق دبل یا توئین سوپریور
• اتاق خانوادگی
• اتاق سه تخته سوپریور
• اتاق سه تخته استاندارد
• سوئیت خانوادگی لوکس
تهویه مطبوع تنها برخی از امکاناتی است که در همه اتاق‌های این هتل وجود دارد. اتاق‌های هتل Economic Star Hotel Istanbul مدرن بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، وسایل اتو و تلفن هستند. آن‌ها همچنین دارای امکانات آشپزخانه مانند تجهیزات تهیه چای و قهوه و یخچال هستند. در هر واحد حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در رستوران سرو می‌شود. میهمانان طیف وسیعی از غذاهای ترکی را در یک رستوران آلاکارت در هتل اکونومیک استار استانبول پیدا خواهند کرد. بار اقامتگاه دارای وای فای رایگان، تراس بزرگ و سالن استراحت است. رستوران هندی ایندیا گیت و رستوران پاکستانی کراچی دربار با غذاهای متنوع حدود ۱۰۰ متر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل اکونومیک استار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۹۵۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است