search
menu

هتل Duo Galata Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Duo Galata Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دوو گالاتا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوو گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Duo Galata Hotel Istanbul


هتل دوو گالاتا یکی از هتل های یک ستاره و مقرون به صرفه در قلب منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و تنها ۱۸۰ متر تا برج گالاتا فاصله دارد. با اقامت در این هتل می توانید در عرض ۱۵ دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم و با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به خیابان مشهور استقلال دسترسی داشته باشید و در این خیابان می توانید به رستوران، کافه و مغازه های برند مراجعه کنید. برای دسترسی به سایر نقاط شهر استانبول نیز می توانید به ایستگاه متروی سیشانه و ایستگاه تراموا بروید و از جاهای تاریخی و دیدنی منطقه سلطان احمد بازدید کنید، برخی از جاذبه های این منطقه عبارتند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا و موزه معصومیت و غیره. این هتل زیبا دارای شاتل فرودگاهی بوده و دسترسی به فرودگاه آتاتورک که حدودا ۲۱ کیلومتر فاصله دارد، از طریق شاتل فرودگاهی آسان تر می شود، البته لازم به ذکر است که استفاده از این شاتل فرودگاهی در هتل Duo Galata Hotel Istanbul شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دوو گالاتا


در این هتل زیبا امکانات مدرن و شیکی برای مسافران فراهم کرده اند و از تراس های اتاق ها می توانید چشم انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل دسترس است و میهمانان می توانند از خدماتی مانند فرد راهنما برای آشنایی و بازدید از جاذبه های دیدنی بهره مند شوند. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ عمومی نیز در محدوده نزدیک به هتل دوو گالاتا قرار دارد و استفاده از آن شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی هتل Duo Galata Hotel Istanbul می توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوید و برای هر ساعتی از شبانه روز که خواستید بلیط هواپیمای استانبول تهیه کند، زیرا پرسنل این هتل با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. در رابطه با خدمات مربوط به نظافت و شستشو نیز می توان به اتو اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می گیرد. اگر به قصد تجارت عازم این شهر می شوید، به راحتی می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس هتل دوو گالاتا برگزار کنید. همچنین مغازه های سوغاتی فروشی نیز در لابی این هتل دایر بوده و کارتان را در رابطه با خرید آسان می کند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دارای دکوراسیون زیبا و هنری هستند و با اسباب و وسایل شیکی طراحی شده اند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دلوکس با چشم انداز برج گالاتا، اتاق سوپرییر، اتاق استاندارد، اتاق بوجت و اتاق تریپل سوپرییر. هریک از اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، چای ساز و قهوه سازه، وسایل اتوکشی، کتری برقی و کمدلباس هستند. برخی از اتاق های هتل Duo Galata Hotel Istanbul چشم اندازی رو به برج گالاتا دارند و در هریک از واحدهای اقامتی می توانید از حمام اختصاصی نیز بهره مند شوید، حمام هایی که شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران این هتل SNOG ROOF % Bar نام دارد و در همه وعده های غذایی انواع غذاهای بین المللی و ترکی را به صورت منویی سرو می کند.

فاصله هتل دوو گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱۸۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۹۵۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است