search
menu

هتل Doubletree By Hilton Topkapi Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Doubletree By Hilton Istanbul Topkapi
امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Doubletree By Hilton Istanbul Topkapi


یکی از لوکس ترین هتل های استانبول که اقامت در آن به زوج ها پیشنهاد می شود هتل دابل تری بای هیلتون است که در منطقه توپکاپی استانبول واقع شده و تا جاهای دیدنی استانبول تنها چند قدم فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی هتل به گونه است که تا شاخ طلایی استانبول و مسجد آبی بین ۴ تا ۸ کیلومتر فاصله دارد و به لطف فاصله کمش تا بزرگراه، دسترسی آسانی به وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول و جاذبه های اصلی این شهر دارد. از این موقعیت که بگذریم، دابل تری بای هیلتون استانبول امکانات و خدماتی در سطح بین المللی ارائه می دهد و با مهمانانش همانند افراد مشهوری برخورد می کند که با خرید بلیط هواپیما استانبول مهمان هتل شده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی استانبول


امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری شامل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات کرایه خودرو، فروشگاه کادویی، آسانسور، خدمات روم سرویس و روزنامه است. اما امکانات و خدمات هتل تنها به اینجا ختم نمی شود. دابل تری برای مهمانان شاغل خود اتاق جلسات به همراه امکانات برگزاری جلسه و دستگاه فکس و فتوکپی آماده کرده و برای اینکه خیال مهمانان از بابت امنیت هتل راحت باشد، دوربین مدار بسته در بیرون از هتل و داخل محوطه های عمومی هتل تعبیه کرده است.
کارکنان بخش پاکیزگی هتل به صورت روزانه به نظافت بخش های مختلف هتل می پردازند و مهمانان در صورت نیاز حتی می توانند از خدمات خشک شویی، لباسشویی و خدمات اتوی هتل استفاده کنند. برای مهمانان سیگاری هتل فضایی در نظر گرفته شده که با خیال راحت بتوانند سیگار بکشند.
بخش رسپشن و پذیرش هتل نیز مجموعه ای از خدمات مختلف دارد و با مراجعه به این بخش می توانید به کمد قفل دار، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و چک این/ چک اوت اکسپرس دسترسی داشته باشید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالند و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر و بدون معطلی اتاق ها انجام می دهند.
مهمانان هتل دابل تری در سرتاسر هتل به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند نگران جای پارک نباشند، دابل تری هیلتون فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته که به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد.

اتاق های هتل


اتاق های هتل Doubletree By Hilton Istanbul Topkapi همگی عایق صدا و بدون سیگار بوده و شامل انواع اتاق های کویین روم، اتاق های کینگ روم، اتاق های دلوکس کینگ (با چشم اندازی رو به دریا)، اتاق های کینگ کرنر روم، اتاق یک تخته کینگ سوئیت، اتاق تویین گست، اتاق دلوکس تویین (با چشم اندازی از شهر)، اتاق دلوکس خانواده (با چشم اندازی از دریا)، سوئیت جونیور، اتاق خانواده، اتاق خانواده ۲ خوابه (با چشم اندازی از دریا) و اتاق ۲ خوابه خانواده هستند. اتاق های خانواده متصل نیز موجود است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هیلتون با پنجره های کف تا سقف خود، دارای فضایی بزرگ و چشم اندازهای زیبایی از محیط اطراف هتلند. هر یک از این اتاق ها با وسیله هایی لوکس مبله و به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند. تمامی اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، اتو و میز اتو، کتری برقی و میز کار هستند. حمام خصوصی اتاق ها نیز دارای وان یا دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اند. حوله و ملحفه نیز موجود است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هیلتون دارای ۲ استخر روباز است که در طول سال فعال بوده و مهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند. اگر اهل وزنه و باشگاه هستید، بد نیست سری به باشگاه ورزشی هتل بزنید؛ قطعا این بخش از هتل به بخش محبوبتان تبدیل خواهد شد به ویژه اینکه مربی اختصاصی همراه شما خواهد بود تا حرکات صحیح را آموزش دهد. برای مهمانانی که خسته از گشت و گذار در جاهای دیدنی استانبول اند بخش اسپای هتل را پیشنهاد می کنیم که با انواع ماساژها، اتاق بخار، سونا و حمام عمومی آماده است تا خستگی را از تن مهمانان دور کند. البته هتل کودکان را از یاد نبرده و برای آنان علاوه بر تلویزیون و شبکه کارتونی کودک، بازی های پازلی/ تخته ای نیز فراهم کرده است.

رستوران هتل


گزینه های غذاخوری هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی شامل رستوران، سلف سرویس و کافه بار است که هریک از این ها انواع غذاهای بین المللی را طبخ و سرو می کنند. البته اگر می خواهید غذاهای ترکی نوش جان کنید باید به رستوران سلف سرویس هتل سر بزنید. این را هم از یاد نبرید که استانبول شهری است که علاوه بر جاذبه ها و تفریحات شبانه اش به غذاهای خیابانی خوشمزه اش هم شناخته می شود و بد نیست هنگام گشت وگذار خود طعم غذاهای خیابانی استانبول را نیز بچشید.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پل گلدن هورن: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است