search
menu

هتل Dosso Dossi Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Dosso Dossi Old City Istanbul
امکانات عمومی هتل دوسو دوسی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوسو دوسی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

هتل Dosso Dossi Old City Istanbul


هتل دوسو دوسی یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول است که در بخش قدیمی استانبول و محله سلطان احمد واقع شده است. این هتل تا جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول مانند موزه و مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود و آب انبارهای باسیلیکا فاصله اندکی دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت.
یکی از ابتکارات این هتل مربوط به کودکان است که با اسباب بازی از کودکان در بدو ورود استقبال می کنند، همچنین در منوی غذاها نیز غذاهای مخصوص کودکان گنجانده شده است. در داخل اتاق های هتل Dosso Dossi Old City Istanbul نیز وان مخصوص کودکان، کانال ها و کارتون های کودکانه در دسترس هستند. مسافت این هتل تا میدان تقسیم حدودا ۴ کیلومتر بوده و به راحتی می توانید از مغازه ها و رستوران های این منطقه بازدید کنید. نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه آتاتورک بوده و حدودا ۲۰ کیلومتر از این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی و هزینه جداگانه دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل دوسو دوسی استانبول


در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط نیز در لابی این هتل انجام می گیرد. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، سالن بدنسازی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد. طبق قوانین هتل Dosso Dossi Old City Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه جداگانه انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری بلیط هواپیما استانبول تهیه می کنید و عازم این شهر می شوید، بهتر است در جریان باشید که برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان امکانات خوبی در اختیارتان قرار داده می شود. پرسنل مجرب در این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در هتل دوسو دوسی استانبول امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به حمام ترکی، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد تا بعد از یک روز خسته کننده و بعد از کلی گشت و گذار در این مکان ها استراحت کنید. همچنین در مرکز اسپا ماساژهای سنتی و مدرن نیز در هتل Dosso Dossi Old City Istanbul انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از سوئیت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو، سوئيت خانواده، اتاق تریپل کلاسیک، اتاق دوبل کانکتینگ، اتاق کوادروپل، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئين استاندارد. اتاق های این هتل روزانه نظافت می شوند و همگی عایق صوت بوده و دکوراسیونی مدرن همراه با چیدمانی بی نظیر با وسایلی شیک دارند. در داخل اتاق های هتل Dosso Dossi Old City Istanbul امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، کتری برقی، کمدلباس وجود دارند. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل به نام Tulip فعالیت دارد و وعده صبحانه کامل به صورت سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار داده می شود، همچنین در منوی رستوران غذاهای آمریکایی، بریتانیایی، آسیای شرقی، ترکی، آلمانی، اروپایی و بین المللی سرو می شوند.

فاصله هتل دوسو دوسی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۵۰ متر
فاصله تا موزه تاریخ و علم: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است