search
menu

هتل Dolce Vita Suite Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dolce Vita Suite Hotel Istanbul
امکانات هتل آپارتمان دولچه ویتا استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل دولچه ویتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dolce Vita Suite Hotel Istanbul


هتل آپارتمان دولچه ویتا از هتل های ۴ ستاره استانبول است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که به علت نزدیک بودن به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دولمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. همچنین ایستگاه مترو شیشلی که در فاصله ۱.۶ کیلومتری این هتل قرار دارد امکان بازدید از مراکز دیدنی شهر را برای مسافران بسیار آسان کرده است. هتل در فاصله ۳۸ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۴ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Dolce Vita یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل آپارتمان دولچه ویتا استانبول


هتل Dolce Vita Suite امکانات بسیاری را برای مسافران ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به WiFi رایگان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب با هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین سایر خدمات همچون ورود و خروج سریع، انبار چمدان، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز در محل، خدمات فکس و فتوکپی، میز کار و همچنین ارائه روزنامه با هزینه اضافی در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند.
در این هتل امکان دسترسی به پارکینگ خصوصی در مکانی نزدیک با دریافت هزینه اضافی (۱۰ یورو در روز) وجود دارد. خدمات نظافتی از قبیل خدمات واکس زنی، سرویس اتوکشی و خشک شویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل فراهم شده است. دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، حسگر دود و نگهبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات امنیتی قابل دسترس در این هتل است. از دیگر امکاناتی که این هتل برای مسافران فراهم کرده است می‌توان امکاناتی برای مهمانان معلول مثل دسترسی به ویلچر، اتاق های خانوادگی، تحویل موادغذایی با هزینه اضافی، سرویس بیداری و ارائه کالسکه را نام برد.
هتل دولچه ویتا انواع شکلات یا کلوچه، انواع میوه ها، بطری آب و ناهارهای بسته بندی شده را با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان ارائه می‌دهد. آشپزخانه سوئیت ها دارای میز غذاخوری، محصولات پاک کننده، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر است. در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. جا به جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌گیرد. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان دولچه ویتا انواع اتاق های مختلف شامل آپارتمان سوپریور، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان استودیو و آپارتمان سه خوابه را ارائه می‌دهد که در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت های هتل Dolce Vita Suite با دکوراسیون شیک و زیبا و کف چوبی یا پارکت و مبله دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، تلفن، رادیو، یخچال، قفسه خشک کردن لباس، جا لباسی، امکانات اتوکشی، کمد، ساعت زنگدار، صندوق امانات و حوله و ملحفه با هزینه اضافی است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل دولچه ویتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول : ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است