search
menu

هتل Diamond Royal Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Diamond Royal Hotel Istanbul
امکانات هتل دیاموند رویال استانبول
خدمات هتل دیاموند رویال استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دیاموند رویال استانبول

درباره هتل Diamond Royal Hotel Istanbul


هتل دیاموند رویال استانبول یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در شهر استانبول است که می‌توانید برای تجربه یک سفر ایده آل و شگفت‌انگیز اقامت در آن را تجربه کنید. این هتل امکانات رفاهی متنوعی دارد و بدون شک از سکونت در آن پشیمان نخواهید شد. استانبول یکی از توریستی‌ترین و زیباترین شهر‌های ترکیه است که در میان گردشگران و علی الخصوص مسافران ایرانی محبوبیت ویژه‌ای دارد. شهر استانبول علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و سواحل جذاب و بی‌نظیر، اماکن تاریخی و باستانی بسیار زیبایی نیز دارد که هر کدام از آن‌ها شکوه و عظمت مخصوص به خود را دارند و گردش در این اماکن و تماشای آن‌ها لحظات بسیار خاطره‌انگیزی را برای شما به وجود خواهد آورد. موقعیت مکانی Diamond Royal Hotel به گونه‌ای است که به اکثر جاذبه‌های دیدنی شهر از جمله پل گالاتا، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… دسترسی دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید به تمام این اماکن اشراف داشته باشید. اطراف هتل نیز پر از مراکز تجاری و تفریحی متنوع است که بهترین محل را برای خرید و گشت و گذار مهانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل دیاموند رویال استانبول


این هتل علاوه بر موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی بسیار خوبی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از همین جهت مهمانان این هتل همواره از سکونت در آن احساس رضایت داشته اند. از امکانات ویژه موجود در هتل می‌توان به مرکز آب گرم، سونا و حمام ترکی اشاره کرد که بهترین محل را برای استراحت و رفع خستگی مسافران فراهم می‌کنند و مهمانان ساکن در هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن‌ها بهره‌مند شوند. هتل دارای یک رستوران زیبا است که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی را در آن تجربه کنید. سرو صبحانه در این هتل رایگان است و تنوع و کیفیت غذاهای ترکی مخصوص وعده صبحانه برای مهمانان تجربه بسیار خوبی خواهد بود. پارکینگ، اتاق‌های عایق صدا، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، سالن مشترک برای تماشای دسته جمعی تلویزیون و… از دیگر امکانات Diamond Royal Hotel به شمار می‌روند.

خدمات هتل دیاموند رویال استانبول


هتل دیاموند رویال استانبول خدمات متنوعی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد که سبب می‌شوند مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و کمبودی را احساس نکنند. هتل دارای یک مرکز اسپا مجهز است که انواع خدمات ماساژ دست، پا، سر، گردن و… را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند برای استراحت و احساس آرامش بیشتر، از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند. خدمات خانه داری هتل همواره فعال است و واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس می‌شوند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را از صرافی موجود در هتل تهیه کنند. صندوق امانات، محل نگهداری چمدان، تحویل بسته‌های غذایی، خدمات زیبایی و… از دیگر خدمات موجود در Diamond Royal Hotel هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل دیاموند رویال استانبول دارای واحد‌های اقامتی متنوع با فضایی زیبا و مدرن است که از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره سوپریور، اتاق دونفره اقتصادی، سوئیت با بالکن، اتاق دونفره لوکس، سوئیت پنت هاوس و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در Diamond Royal Hotel می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر، کانال‌های ماهواره ای، کمد لباس، کتری برقی، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دیاموند رویال استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است