search
menu

هتل Dalan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Dalan Hotel
امکانات هتل دانال
خدمات هتل دانال
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دالان استانبول

درباره Dalan Hotel


هتل دالان استانبول یکی از هتل‌های بسیار عالی و پرطرفدار در شهر استانبول است که به دلیل ویژگی‌های مثبت فراوانی که دارد توانسته به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران این شهر تبدیل شود. همه چیز در این هتل فوق العاده عالی و بی‌نقص است و پس از اقامت در آن متوجه خواهید شد امکاناتی که در هتل به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار بیشتر از یک هتل سه ستاره هستند. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از اماکن تاریخی و جذاب شهر استانبول مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و… دسترسی دارد و با اقامت در آن می‌توانید از تمام این مراکز گردشگری دیدن کنید.
هتل در نزدیکی ساحل دریای مرمره قرار گرفته و این امکان را نیز برای مسافران فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند به سواحل زیبای استانبول دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما در Dalan Hotel اقامت داشته باشید و سفری بی‌نظیر را در شهر استانبول برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل دانال


یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل دالان استانبول تراس رو به منظره دریا است که نمایی فوق العاده جذاب و تماشایی از شهر استانبول و دریای مرمره را به مسافران هدیه می‌دهد. این تراس جزء جدایی ناپذیری از محل‌های استراحت مهمانان در هتل است که بدون شک لذت اقامت را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. رستوران موجود در هتل با تنوع غذایی بالا و کیفیت بی‌نظیر غذاهای ترکی در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند از طعم لذیذ غذاهای آن در طول سفر بهره‌مند شوند. صبحانه نیز در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و مسافران می‌توانند در صورت تمایل روز خود را با صرف صبحانه در هتل آغاز کنند. هتل دارای منوهای مخصوص رژیم غذایی نیز است که مسافران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.
همچنین امکانات فراوان دیگری در Dalan Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سالن مشترک تماشای تلویزیون، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های غیر سیگاری، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر ملک، کتابخانه و… اشاره کرد.

خدمات هتل دانال


خدمات متنوعی در هتل دالان استانبول در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که کیفیت اقامت در هتل را برای مسافران بیشتر می‌کنند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی نیز مسلط هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند. انواع میانوعده‌ها از جمله میوه‌ها و نوشیدنی‌های مختلف در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به وسیله یک خودرو شخصی در سراسر شهر استانبول به گردش و تفریح بپردازند و از سفر لذت ببرند.
خدمات خانه داری هتل نیز فعال است و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. همچنین این هتل امکان کرایه دوچرخه را نیز برای مسافران فراهم کرده است که این مسئله از سمت مهمانان ساکن در هتل بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، میز تور، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان و… از دیگر خدمات موجود در Dalan Hotel هستند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل دالان استانبول از مجموعه‌ای از اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دونفره و اتاق‌های سه نفره تشکیل شده‌اند که تمامی این واحدها فضایی لوکس، بزرگ و کاملا راحت دارند. دکوراسیون داخلی این واحدها با رنگانگ‌های ملایم و آرامش بخش تزئین شده که همین مسئله می‌تواند در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر فراوانی داشته باشد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکاناتی که در واحدهای اقامتی Dalan Hotel در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند به گونه‌ای هستند که می‌توانند تمام‌های نیازهای مسافران را برای یک اقامت بی‌نقص و رضایت بخش، برطرف کنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، یخچال و فریزر، کمد لباس، میز تحریر، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دالان استانبول


فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است