search
menu

هتل Crowne Plaza Istanbul Oryapark

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Crowne Plaza Istanbul – Oryapark
امکانات و خدمات عمومی هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Crowne Plaza Istanbul – Oryapark


هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک، یک هتل ۵ ستاره لوکس و زیبا در منطقه عمرانیه شهر استانبول است که امکانات رفاهی و خدماتی فوق العاده برای مهمانان فراهم کرده و اقامتی راحت و به یاد ماندنی برایشان تأمین می نماید. موقعیت مکانی خوب Crowne Plaza Istanbul – Oryapark باعث شده تا مهمانان به راحتی بتوانند به جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک بسیار مجرب، حرفه ای و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان را با خاطره خوش و رضایت کامل بدرقه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک


در هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک انواع امکانات و خدمات رفاهی متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما خارجی سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک و زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، محل عبادت، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، اتاق مخصوص سیگار، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، خدمات برای معلولین، اتو پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.
پرسنل پذیرش به بهترین شکل ممکن مهمانان را راهنمایی می نمایند. کارکنان هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به خوبی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، فضای سبز و محوطه مخصوص پیک نیک طراحی شده اند که برای استراحت و تنفس فوق العاده مناسب اند. مهمانانی که در سفر به استانبول قصد دارند حیوان خانگی شان را همراهشان بیاورند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیاز دارد. واحدهای اقامتی هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، تجهیزات اتاق های تشریفاتی بسیار مهم(VIP)، دبل یا توئین استاندارد، کلاب کینگ، کینگ روم، کینگ روم(سیگار آزاد)، کلاب توئین روم، توئین، سوئیت جونیور، سوئیت جونیور (سیگار آزاد)، سوئیت اکزکتیو، اکزکتیو (سیگار آزاد)، دلوکس، دبل و توئین (سیگار آزاد) هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها فوق العاده شیک، مدرن و لوکس هستند و نظافت و تمیزی اتاق ها بی نظیر و اطمینان بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اتاق های هتل عایق صدا و عاری از هرگونه عوامل آلرژی زا هستند. استعمال سیگار و دخانیات، به استثنای اتاق های سیگار آزاد، اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


تمام واحدهای اقامتی هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، آباژور، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... دارند. اقامت در این اتاق ها دلچسب و فوق العاده راحت است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای لحظاتی که مهمانان در داخل محوطه هتل سپری می کنند، برخی امکانات تفریحی و سرگرمی از طرف هتل در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در اوقات فراغتشان در تورهای پیاده روی شرکت کرده یا بدمینتون بازی کنند. بازی بیلیارد نیز که طرفداران پروپاقرص زیادی دارد، در این هتل برگزار می شود و دوستداران و علاقه مندان می توانند با دوستان خود به بازی بپردازند. برای افرادی که عاشق بازی های کامپیوتری هستند، یک اتاق گیم در نظر گفته شده تا بتوانند انواع گیم ها را امتحان نمایند. برای دوستداران و اهل مطالعه نیز یک کتابخانه دنج و آرام طراحی شده است. آن دسته از مهمانان خوش هیکل که حتی در سفر هم به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند به سالن بدنسازی هتل مراجعه کرده و به تمرین بپردازند. مربی بدنسازی در سالن حضور دارد و ورزشکاران را یاری و راهنمایی می کند.
دوستداران ورزش نیز می توانند در کلاس های یوگا و بدنسازی مشارکت نمایند و اوقات فراغتشان را به سالم ترین روش ممکن سپری کنند. برای رلکسیشن و رفع خستگی بهترین جایی که مهمانان می توانند مراجعه کنند، مرکز اسپا و سلامت هتل است که انواع خدمات از قبیل مراقبت های بدنی، اسکراب بدن، اتاق بخار، سونا، ماساژ و ... ارائه می دهد. حمام ترک نیز از آن دسته مواردی است که هر گردشگر باید در سفر به ترکیه آن را امتحان نماید و از آب تنی به معنای واقعی لذت ببرد. یک استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد که قابل استفاده برای هر سن بوده و برای مهمانان رایگان است. این استخر تمام فصول باز است و استخر گرم و آب نمکی نیز دارد. یک سالن زیبایی در هتل فعالیت می کند و انواع خدمات زیبایی را به مهمانان مرتب و زیباپسند ارائه می دهد. در نهایت، کودکان از قلم نیفتاده اند و برای آن ها نیز انواع گیم ها و پازل ها در نظر گرفته شده تا در کنار خانواده سرگرم شوند. خانواده هایی که همراه کودکانشان در این هتل اقامت می کنند، می توانند از خدمات کودک و کودکیاری بهره مند شوند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران وجود دارد که انواع غذاهای ترک و بین الملل را به صورت منوی آلاکارته به مهمانان سرو می کند. رستوران اصلی هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ای برای مهمانان آماده می نماید و در فضای سبز زیبا و دلباز به مهمانان سرو می کند. در وعده صبحانه غذاهای حلال، وگان، چینی و آمریکایی سرو می شوند.

فاصله هتل کراون پلازا استانبول اوریاپارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید واترگاردن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو ینی صحرا: ۵.۳ کیلومتر
پل کشته‌شدگان ۱۵ جولای: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۳٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است