search
menu

هتل Crowne Plaza Istanbul Asia

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Istanbul Asia
امکانات کلی هتل کراون پلازا استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کراون پلازا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Istanbul Asia


هتل کراون پلازا استانبول یکی از هتل‌های ۵ ستاره استانبول است. شهر استانبول به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری جهان، میزبان گردشگران زیادی است. این شهر محبوبیت عمده خود را مدیون جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول راهی ساده برای سفر به این شهر و بازدید جاذبه‌ها است. خوشبختانه در این شهر هتل‌های فراوانی برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای موجود است و شما می‌توانید به راحتی هتل باب میلتان را پیدا کنید. Crowne Plaza Istanbul Asia از هتل‌های لوکس استانبول است که امکانات و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. هتل کراون پلازا استانبول در سال ۲۰۱۰ به بهره‌برداری رسیده است و ساختمان ۱۰ طبقه آن در منطقه پندیک می‌درخشد.

امکانات کلی هتل کراون پلازا استانبول


در هتل Crowne Plaza Istanbul Asia امکانات متنوعی با بالاترین کیفیت ممکن برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و ترانسفر رفت و برگشت از امکانات اصلی هتل کراون پلازا هستند. امکانات متنوع دیگری از قبیل آسانسور، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، صرافی، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، سالن همایش، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، اتاق سیگار و روزنامه به مهمانان ارائه می‌شوند. برای خرید می‌توانید به فروشگاه هتل سر بزنید، همچنین گیفت شاپ هتل گزینه‌ مناسبی برای خرید یادگاری از سفر به استانبول است. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات اجاره خودرو هتل استفاده کرده و خودتان رانندگی کنید. خدمات دیگری نظیر خدمات تهیه بلیط، نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، لاندری و خشک‌شویی به مهمانان ارائه می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل کراون پلازا کارکنان خوش‌‌خلق و حرفه‌ای آن است، در این هتل از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی ایده‌آل دریغ نمی‌شود. کراون پلازا از هتل‌های چندزبانه استانبول است و به ۶ زبان ترکی، انگلیسی، عربی، روسی، سوئدی و ایتالیایی در این هتل صحبت می‌شود. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۳۶ اتاق شیک و زیبا در هتل کراون پلازا وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و تعداد نفرات اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی در این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، سوئیت با حمام اسپا، اتاق کلاب دوبل و اتاق لوکس دوبل است. اتاق‌های عایق صدا، پرده‌های ضد نور و تخت‌های راحت و ضد حساسیت خواب راحتی را برای مهمانان تضمین می‌کند. روم سرویس، مینی بار، چای‌ساز، اینترنت، تهویه مطبوع، اتو، میز اتو، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش ویدیو، میز، صندلی، کمد لباس، حمام، دمپایی، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی از امکانات دیگر اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی هتل Crowne Plaza Istanbul Asia ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست سرویس اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ البته تختخواب کودکان زیر ۶ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل کراون پلازا دارای ۲ استخر شنا است. استخر سرپوشیده در تمام فصول سال باز است و ورود افراد از هر رده سنی به آن مجاز است. استخر دوم این هتل روباز و مخصوص بزرگسالان است، این استخر فصلی است. امکانات تندرستی این هتل طیف وسیعی از خدمات را شامل می‌شود. مرکز اسپا، اتاق بخار، سونا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، خدمات آرایشی، پیرایشی، پدیکور و مانیکور از جمله امکانات هتل کراون پلازا هستند. اگر اهل ورزش هستید سری به باشگاه بدنسازی هتل بزنید.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس است و شامل صبحانه کانتیننتال، ایتالیایی، آمریکایی و گیاهی است. ۲ رستوران داخل هتل قرار دارد. در رستوران بلودر غذاهای ترکی و بین‌المللی به صورت سلف‌سرویس و درخواستی سرو می‌شود. رستوران دوم هتل Crowne Plaza Istanbul Asia چشنی نام دارد و می‌توانید غذاهای ترکی، بین‌المللی و مدیترانه‌ای در آن نوش جان کنید. ناگفته نماند رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل کراون پلازا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ویاپورت: ۵۰۰ متر
فاصله تا جنگل آیدوس: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲۹٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۰ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳۱٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است