search
menu

هتل Cordis Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cordis Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کوردیس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوردیس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Cordis Hotel Istanbul


هتل کوردیس استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو و نزدیکی میدان تکسیم و خیابان پرجنب و جوش استقلال است. این هتل برای آن دسته از مهمانانی که دوست دارند هیاهو و اتمسفر منحصر به فرد شب‌های استانبول را تجربه کنند، بسیار مناسب است. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول آسان است و مهمانان می‌توانند چه با پای پیاده و چه با استفاده از انواع وسیله‌های حمل و نقل عمومی از آن‌ها بازدید کنند. در نزدیکی‌های هتل ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو و ... وجود دارند. در این هتل سعی شده است با در نظر گرفتن امکانات و خدمات متنوع، اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین نمایند. امکانات رفاهی که در هتل فراهم گشته‌اند، مطلوب و رضایت بخش هستند و اقامت دل‌نشین برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Cordis Hotel Istanbul نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوردیس استانبول


در هتل کوردیس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی‌شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۱۰ یورو پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، اتاق مخصوص سیگار، صندوق امانات، گیفت شاپ، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، خدمات کانسرج، خدمات بلیط، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، لباسشویی، خشکشویی، فتوکپی، فکس، کرایه خودرو، دریافت سفارش‌های مارکت، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل کوردیس استانبول به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و دوستانه برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و تراس وجود دارند که برای استراحت و تنفس مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل کوردیس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل کوردیس استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل کوردیس استانبول شامل اتاق های خانواده، دلوکس سینگل و دلوکس دبل هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردارند و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و زیبا چیدمان یافته‌اند. رنگ‌ها و اکسسوری های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها هماهنگ و مناسب هستند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت خوب و اطمینان بخش قرار دارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل اتاق ها و بالعکس به گوش نمی‌رسد و مهمانان می‌توانند از فضای آرام و دنج اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل کوردیس استانبول ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه واحدها از ساعت ۱۲ الی ۱۲٫۳ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل کوردیس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، یک سری امکانات سرگرم کننده برای مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانان می‌توانند از خدمات اسپا و ماساژ هتل شامل انواع ماساژها نظیر ماساژ فول بادی، ماساژ دست، پا، سر، گردن و پشت بهره‌مند شوند و یک روز پر از آرامش و دور از دغدغه تجربه کنند. تفریحات شبانه و نایت کلاب هتل نیز طرفداران خاص خود را دارد و شب پرهیجان و جذابی برای مهمانان رقم می‌زنند. علاوه بر این، یک سالن زیبایی نیز در هتل دایر است که انواع خدمات زیبایی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل کوردیس استانبول در وعده‌های صبحانه، ناهار، برانچ، شام، عصرانه و ... انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت آماده و سرو می‌گردند. وعده صبحانه همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل غذاهای ترکی و محلی هستند.

فاصله هتل کوردیس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود استانبول: ۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است