search
menu

هتل Comfort Elite Hotels Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Comfort Elite Hotels Old city Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کامفورت الیت اولد سیتی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامفورت الیت اولد سیتی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Comfort Elite Hotels Old city Istanbul


هتل کامفورت الیت اولد سیتی استانبول از هتل های ۳ ستاره بافت قدیمی شهر است که در منطقه معروف فاتح و سلطان احمد واقع شده است. در واقع این هتل از سال ۲۰۱۴ در این مکان آشیانه کرده و کسانی که علاقه مند به دیدن جاذبه های تاریخی استانبول باشند، بعد از رزرو بلیط هواپیما استانبول، اقدام به رزرو هتل کامفورت الیت اولد سیتی می کنند. با اقامت در این هتل از مزیت های نزدیکی به جاذبه ها، رستوران های متنوع، بازارها و همچنین ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی بهره مند خواهید شد. این هتل چند قدم با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد و می توان با کمی پیاده روی به مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل کامفورت الیت اولد سیتی


هتل Comfort Elite Hotels Old City امکانات و خدماتی در حد هتل های ۳ ستاره ارائه می کند و با داشتن مرکز اسپا، سونا و حمام ترکی اسباب آرامش مهمانانش را فراهم می کند. در این اقامتگاه اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا و خدمات متنوعی ارائه می شود ولی هتل فاقد پارکینگ است. ضمن اینکه این هتل در پشت بام خود تراسی دارد که منظره ای زیبایی از بافت قدیمی شهر از آن پیداست و می توان شب ها را به نظاره استانبول نشست. با وجود ۲ دهه ای که از فعالیت هتل کامفورت الیت اولد سیتی می گذرد، این هتل توانسته از محبوبیت بالایی در بین هتل های مقرون به صرفه و ۳ ستاره بهره مند شود و مهمانان همواره از تمیزی هتل و برخورد پرسنل رضایت داشته اند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


یکی از ایرادهایی که می توان از هتل کامفورت الیت گرفت، متراژ کوچک اتاق های آن است. با این حال، این اتاق های نقلی هر آنچه برای اقامتی آسوده بدان نیاز داشته باشید، در اختیارتان می گذارد. تعداد اتاق های این هتل در مجموع به ۳۳ باب می رسد که در قالب اتاق های سینگل، دبل، دلوکس و تریپل ارائه می شوند و دارای امکاناتی نظیر چای ساز، مینی بار، کاناپه، اتو، حوله، بخش نشیمن، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، میز، کمد، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بوده و پنجره همه اتاق ها رو به خیابان هستند. متراژ اتاق های هتل ۱۲، ۱۷، ۲۰ و ۲۲ مترمربعی هستند و هیچ یک از آن ها امکان افزایش ظرفیت ندارند. درباره دکوراسیون اتاق های هتل باید گفت که رنگ خنثی در المان های آن ها به کار رفته و همچنین اتاق ها از نورگیری خوبی برخوردارند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با توجه به موقعیت مکانی هتل اکثر جاذبه های معروف استانبول به راحتی برای مهمانان قابل دسترسی هستند و حتی می توان از ایستگاه های مترو و تراموای فاتح به اکثر نقاط استانبول رفت و آمد کرد، با این حال هتل خدمات شاتل و کرایه خودرو نیز ارائه می دهد تا دغدغه مهمانانش را به حداقل برساند. مهمانان هتل کامفورت الیت اولد سیتی می توانند در اسپا، حمام ترکی یا سونای هتل خستگی را از تنشان بیرون برانند و از خدمات ماساژ سوئدی نیز بهره مند شوند. برای دیدن جاذبه ها و اطلاعاتی در مورد آن ها نیز خدمات تور و تهیه بلیط ارائه می شود. ضمنا اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات این هتل به شمار می روند.

رستوران هتل


صبحانه های هتل کامفورت الیت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح در تراس پشت بام هتل سرو می شوند و مهمانان می توانند در حین صرف صبحانه از مناظر بافت قدیمی شهر لذت ببرند. لازم به ذکر است که رزرو اتاق های این هتل همراه با ارائه صبحانه نیست و مهمانان باید برای صبحانه هزینه پرداخت کنند یا به رستوران های اطراف هتل بروند و صبحانه های متنوعی میل کنند. رستوران تراس هتل به غیر از صبحانه انواع اسنک و غذاهای گریل شده سرو می کند. ضمنا این هتل در ساعات محدودی خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد و از این گذشته، فاصله رستوران هایی مثل عزیز اوستا، شار و دوجه کباب تنها ۳ دقیقه پیاده روی از هتل است.

فاصله هتل کامفورت الیت اولد سیتی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است