search
menu

هتل Chillout Lya Hostle & Lounge Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chillout Lya Hostle & Lounge Istanbul
امکانات کلی هتل چیل اووت لیا هاستل اند لانژ استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چیل اووت لیا هاستل اند لانژ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Chillout Lya Hostle & Lounge Istanbul


هتل ۳ ستاره چیل اووت لیا هاستل اند لانژ در منطقه بی اوغلو، مکانی عالی برای تجربه استانبول و اطراف آن است و تنها ۵۵۰ متر تا میدان پرجنب ‌وجوش تکسیم فاصله دارد. ایستگاه متروی تکسیم، در فاصله ۵۵۰ متری هتل، امکان دسترسی آسان به بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر از جمله منطقه تاریخی سلطان احمد را فراهم می‌کند. این ملک با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، برج دختر و آب انبار باسیلیکا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۳۱.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل Chillout Lya Hostle & Lounge Istanbul با موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه‌ای مناسب برای اقامت است.

امکانات کلی هتل چیل اووت لیا هاستل اند لانژ استانبول


میهمانان می‌توانند از طیف کاملی از امکانات از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، پارکینگ، تحویل مواد غذایی و اینترنت بی سیم رایگان استفاده کنند. کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در این هتل تعبیه شده است. یکی از مزایای اقامت در هتل چیل اووت لیا هاستل اند لانژ استانبول این است که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. در سالن مشترک، می‌توانید تلویزیون ماهواره‌ای یا فیلم تماشا کنید، کتاب‌ها و مجلاتی را که از کتابخانه قرض گرفته‌اید بخوانید یا بازی‌های رومیزی انجام دهید. گردشگران می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی ویزا کارت و مستر کارت هزینه‌ها را پرداخت کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Chillout Lya Hostle & Lounge Istanbul به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، پاکیزگی هتل، رزرواسیون آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی اشاره کرد. ورود به هتل از ساعت ۱۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. توجه داشته باشید که برای اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی زیادی از جمله موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی، تورهای پیاده روی، کلوب شبانه و دارت برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل چیل اووت لیا استانبول در نظر گرفته شده است. کودکان نیز می‌توانند با پازل بازی کردن سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برای میهمانان ۱۷ اتاق در هاستل در دسترس است. شما می‌توانید به راحتی از بین انواع اتاق‌ها، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها عبارتند از: اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق دبل سوپریور، اتاق توئین، سوئیت دارای بالکن، اتاق دبل اقتصادی و اتاق دبل دارای تراس. اتاق‌های هتل Chillout Lya Hostle & Lounge Istanbul دارای دکوراسیون ساده و تهویه مطبوع یا پنکه هستند. برخی از اتاق‌ها حمام خصوصی و برخی اتاق‌ها حمام مشترک دارند. یک میز استاندارد، آشپزخانه کوچک، کتری برقی، وسایل اتو، سشوار، تهویه مطبوع، یخچال و وای فای رایگان در اتاق‌ها موجود است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. می‌توانید در بار هتل چیل اووت لیا هاستل اند لانژ از نوشیدنی‌های تازه لذت ببرید. همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای زیادی در خیابان استقلال در فاصله ۱۶۰ متری هتل وجود دارد.

فاصله هتل چیل اووت لیا هاستل اند لانژ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است