search
menu

هتل Cheya Residence Tesvikiye Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cheya Residence Tesvikiye Istanbul
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول

درباره هتل Cheya Residence Tesvikiye Istanbul


هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول (به انگلیسی: Cheya Residence Tesvikiye Istanbul) درست همان مکانی است که برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز بدان نیاز دارید، چراکه نه تنها از کلیه امکانات رفاهی و تجیهزات اقامتی برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما استانبول بهره جسته، بلکه در مکانی دنج و ساکت واقع در منطقه پرجاذبه و توریستی شیشلی واقع گردیده و در چند قدمی برخی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی استانبول قرار گرفته است.

امکانات رفاهی هتل


گرچه اقامتگاه چیا رزیدنس تسویکی استانبول جزء هتل آپارتمان‌های این شهر به حساب می‌آید، امکاناتی در حد و اندازه هتل‌هایی باکیفیت به گردشگران ارائه می‌دهد. وجود امکاناتی از قبیل: پارکینگ، اینترنت پرسرعت وایفای رایگان، اتاق خانواده، آسانسور، صندوق امانات و تهویه مطبوع خیال گردشگران را تجهیزات موردنیاز برای اقامتی به‌یادماندنی آسوده کرده است. متاسفانه هتل چیا رزیدنس تسویکی استانبول فاقد رستوران است، اما به لطف موقعیت مکانی مناسبی که دارد، در نزدیکی برخی از برترین رستوران‌های نیشانتاشی، رستوران‌هایی که ماهرترین سرآشپزان استانبول را برای ارائه بهترین کیفیت به گردشگران به خدمت گرفته‌اند، قرار گرفته است. از این گذشته، به دلیل وجود آشپزخانه‌ای مجهز در یک از واحدهای اقامتی هتل، امکان پخت و پز برای میهمانان فراهم گردیده است.

خدمات رفاهی هتل


موردی که بسیاری از گردشگران ممکن است در انتخاب هتل بدان توجه نکنند، خدمات رفاهی هتل است. همان‌گونه که امکانات رفاهی هتل حائز اهمیت است، خدمات رفاهی نیز در آسایش میهمانان نقشی حیاتی را ایفا می‌کند. در حقیقت هیچ‌کس دوست ندارد در مکانی اقامت کند که برای انجام امور روزانه نظیر خشک‌شویی و لباسشویی به مکانی خارج از هتل مراجعه کند. خوشبختانه هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول این خدمات را با دریافت اندک هزینه‌ای برای میهمانان خود انجام می‌دهد. پذیرش سریع، اتوشویی، لباسشویی، خانه‌داری و صدور فاکتور در این هتل برای کلیه میهمانان صورت خواهد پذیرفت. همچنین به منظور رفاه بیشتر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی نیز انجام خواهد شد تا از این بابت نیز خیال گردشگران آسوده گردد.

واحدهای اقامتی هتل


اما نقطه قوت اصلی هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول، سوئیت‌های دل‌باز، خوش طرح و رنگ و نورگیری است که منظره شگفت‌انگیزی از منطقه تماشایی شیشلی را در قاب پنجره‌های عریض‌شان به دام انداخته‌اند. این سوئیت‌ها که هرکدام از آشپزخانه مجزایی برخوردارند، کلیه اسباب و وسایل پخت و پز اعم از اجاق‌گاز، مایکروویو و ظروف آشپزی را در خود جای داده‌اند. فضای وسیع، طراحی زیبا و رنگ‌آمیزی دل‌پسند و دوست‌داشتنی این واحدها موجب گردیده که هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول به گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی خوش و حتی طولانی‌مدت مبدل گردد. ناگفته نماند که کلیه سوئیت‌های هتل به تجهیزات اقامتی بی‌شماری نظیر مبلمانی شیک، تخت‌خواب‌هایی راحت، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، اتو پرس، سشوار، ماشین لباسشویی، مایکرویو، ماشین ظرفشویی مجهز گردیده‌اند.

موقعیت مکانی هتل


اگر دوست دارید در دو کیلومتری اماکن دیدنی مختلفی نظیر بازار ماهی‌فروشان بشیکتاش، مرکز خرید جواهر استانبول، کاخ دلمه باغچه، برج ساعت دلمه باغچه، میدان تقسیم و خیابان استقلال اقامت کنید، هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول را برای اقامت برگزینید. از آنجایی که ایستگاه متروی میدان تقسیم تنها دو کیلومتر با این هتل فاصله دارد، دسترسی به دیگر مناطق دیدنی استانبول با صرف زمان و هزینه اندکی برای میهمانان هتل امکان‌پذیر خواهد گشت. ناگفته نماند که فاصله محله نیشانتاشی (بهترین نقطه استانبول برای شکم‌گردی) تا این هتل تنها ۵۰۰ متر است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان چیا رزیدنس تسویکی استانبول


فاصله هتل تا محله نیشانتاشی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز تجاری جواهر استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ماهی‌فروشان استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ‌۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است