search
menu

هتل Cheers Lighthouse Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cheers Lighthouse Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل چیرز لایت هاوس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چیرز لایت هاوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cheers Lighthouse Istanbul


یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر استانبول در کشور ترکیه، هتل چیرز لایت هاوس است. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند. یکی از مزیت‌های هتل اقتصادی Cheers Lighthouse Istanbul نزدیکی آن به جاهای دیدنی استانبول مانند دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال است. در سفر به شهر استانبول حتما از این مکان مشهور شهر، مراکز خرید و سواحل استانبول بازدید کنید. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل چیرز لایت هاوس حدود ۵۰ کیلومتر با ماشین فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل چیرز لایت هاوس استانبول


در هتل به‌صرفه و شیک چیرز لایت هاوس امکانات و تجهیزات قابل قبول و خوبی وجود دارد که برای اقامتی خوش و آسوده فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: لابی، رستوران، کافی‌شاپ، تراس با فضای سبز، پارکینگ رایگان، بخش ماساژ، میز و صندلی در فضای باز در کنار درب ورودی هتل و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل. خدمات با کیفیت هتل Cheers Lighthouse Istanbul شامل مواردی است از قبیل نظافت روزانه، صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و اختصاصی، میز معرفی و ارائه تور، شاتل گشت شهری و نگهداری از چمدان. اگر بلیط هواپیما خریده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل چیرز لایت هاوس استفاده کنید تا ترددی آسان و بی دغدغه را داشته‌باشید.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


در هتل Cheers Lighthouse اتاق‌های متنوعی وجود دارد که در انواع مختلفی و با چیدمانی زیبا، گیرا و راحت هستند. واحدهای اقامتی هتل چیرز لایت هاوس استانبول بدین شرح است: اتاق دلوکس با تخت دابل، اتاق استاندارد با تخت دابل، سوئیت همراه با تراس، اتاق دلوکس سه نفره، اتاق شش تخته، اتاق شش تخته دلوکس، اتاق چهار تخته، اتاق شش تخته اکسکیوتیو، اتاق شش تخته مخصوص بانوان، اتاق سه نفره استاندارد، اتاق سه تخته دلوکس و اتاق اقتصادی دابل. قابل ذکر است که تعدادی از اتاق‌ها دارای نمایی چشم‌نواز و تماشایی از دریا هستند. وسایل و امکانات خوبی در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل چیرز لایت هاوس قرار دارند که شامل مواردی هستند مانند یخچال، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان، در اتاق‌ها حمام با دوش و در برخی دیگر حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، مبلمان و سیستم سرمایشی و گرمایشی. برخی اتاق‌های هتل Cheers Lighthouse Istanbul دارای تراس هستند. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند اما در مکان مخصوص آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل چیرز لایت هاوس استانبول تجهیزاتی برای سرگرمی مسافران تعبیه شده‌است تا مهمانان گرامی اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. فعالیت‌های تفریحی و امکاناتی که مسافران در هتل Cheers Lighthouse Istanbul می‌توانند از آنها بهره ببرند و اقامت شاد و مفرحی را داشته باشند، شامل این موارد است: تورهای پیاده‌روی، تورهای شادی، کتابخانه و دارت. در هتل چیرز لایت هاوس یک بخش ماساژ وجود دارد که برای زدودن خستگی‌های خود حتما به آن سری بزنید تا حس شادابی و طراوت را به دست بیاورید. اگر علاقه دارید که شهر را خودتان با ماشین بگردید و رانندگی کنید، می‌توانید از هتل چیرز لایت هاوس خودرو کرایه کنید. برای کودکان هم وسایلی مانند بازی‌های فکری، پازل، فیلم‌، موسیقی و انیمیشن‌های کودکانه مهیا است.

رستوران هتل


رستورانی که در هتل چیرز لایت هاوس قرار دارد، رستوران (cheers soul kitchen) نام دارد و دارای خوراک‌های متنوع و لذیذی است که مسافران به صورت منو و یا بوفه می‌توانند در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده مهمان این رستوران شیک باشند. رستوران هتل چیرز لایت هاوس خوراک‌هایی به سبک مدیترانه‌ای، آسیای شرقی، دریایی، فست‌فود، ترکی، گریل شده و کبابی و محلی را سرو می‌کند. در رستوران و همچنین کافی‌شاپ هتل Cheers Lighthouse Istanbul در فضایی دنج و صمیمی با همسفران، خانواده و همراهان خود اوقاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید و خاطراتی خوش را برای خود به یادگار بگذارید. اگر خوراک‌های رژیمی میل می‌کنید، امکان درخواست آن نیز وجود دارد.

فاصله هتل چیرز لایت هاوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی (مسجد سلطان احمد): ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا بازار ادویه: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است