search
menu

هتل Cezayir Rooms Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cezayir Rooms Istanbul
امکانات عمومی هتل جزایر رومز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جزایر روم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cezayir Rooms Istanbul


هتل جزایر رومز از هتل‌های معروف و دو ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است که مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می‌گیرد و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل بی‌نظیر جزایر رومز در فاصله ۱.۲ کیلومتری خیابان پرهیجان استقلال واقع‌شده است که همین امر در محبوبیت و شهرت آن نقش بسزایی دارد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل Cezayir Rooms Istanbul برای فراهم شدن اقامتی به‌یادماندنی به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. همچنین برج گالاتا با فاصله ۱.۵ کیلومتری و میدان تکسیم با فاصله ۱.۷ کیلومتری و بازار ادویه استانبول با فاصله ۲.۴ کیلومتری از این هتل قرارگرفته‌اند که بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود.
فرودگاه استانبول تا این هتل حدود ۳۲ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است، البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جزایر رومز استانبول


در بخش پذیرش این هتل به‌طور شبانه‌روزی فعالیت داشته و آماده استقبال از مسافران و توریست‌های سراسر جهان هستند. این هتل زیبا دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این پارکینگ بسپارند. همچنین امکاناتی نظیر روم سرویس در این هتل دایر گردیده و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را در طی شبانه‌روز می‌توانید در داخل اتاق نوش جان ‌کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Cezayir Rooms Istanbul را ندارند و برای استفاده از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه در لابی این هتل از خدمات بهره‌مند شوید. همچنین ممکن است سفرتان به شهر استانبول به خاطر سفر کاری و تجارت باشد که در این صورت می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید و یا اینکه از خدمات مانند فکس و کپی نیز بهره‌مند شوید. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کند، به همین جهت در برقراری ارتباط با مسافران توریست‌ها مشکلی ندارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل جزایر رومز دارای ۱۰ واحد اقامتی است و استعمال سیگار در داخل این واحدها ممنوع بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور اتاق‌ها تعبیه‌شده است. است همچنین همه واحدهای اقامتی به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، میز کار و حمام اختصاصی هستند. در داخل حمام‌ها می‌توانید از دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی بهره‌مند شوید. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت کینگ، اتاق دوبل، اتاق دلوکس و اتاق دوبل با کاناپه تختشو اضافه. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Cezayir Rooms Istanbul می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، فضای نشیمن، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و وسایل شستشو اشاره کرد. از میان واحدهای موجود در این هتل نیز سوئیت مخصوص زوج‌های جوان از محبوبیت زیادی برخوردار است، مخصوصاً عروس و دامادها برای ماه‌عسل یا سفر دونفره‌شان اتاق را انتخاب می‌کنند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل جزایر رومز می‌توانید به رستوران‌های موجود در اطراف رفته و وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را نوش جان‌کنید. توجه داشته باشید که در اطراف این هتل تعداد رستوران بسیار زیاد است که ممکن است در انتخاب آن‌ها دچار مشکل شوید.

فاصله هتل جزایر روم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است