search
menu

هتل Casa Di Bava Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Casa Di Bava Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل كاسا دی باوا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل كاسا دی باوا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Casa Di Bava Istanbul


هتل كاسا دی باوا استانبول، از هتل های ۴ ستاره خوب در منطقه بی اوغلو استانبول است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم می کند. هتل كاسا دی باوا استانبول دارای بنایی با قدمت ۱۲۰ ساله است که معماری خاص و منحصر به فرد خود را دارد و بسیار جذاب است. این هتل تنها ۲۵۰ متر از خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل كاسا دی باوا استانبول طراحی زیبا و مدرن همراه با ۴ حیاط و سقف های بلند دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسان دارد. اقامت در اتاق های هتل كاسا دی باوا استانبول نیز بسیار دلنشنین و راحت است و با توجه به امکاناتی که داخل اتاق ها فراهم شده اند، مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می کنند. کارکنان هتل Casa Di Bava Istanbul تلاش می کنند تا برآورده کردن نیازها و خواسته های مهمانان، رضایت و خشنودی آن ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل كاسا دی باوا استانبول


انواع امکانات و خدمات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در هتل كاسا دی باوا استانبول در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و بابت هر روز هزینه ای بالغ بر ۷ یورو پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار داشته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، نیاز و یا درخواست از قبیل خدمات تور، کرایه خودرو، خدمات شاتل فرودگاهی، تهیه بلیط وسایل نقلیه عمومی، سوئیت پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی و ... به پذیرش ۲۴ ساعته هتل مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل كاسا دی باوا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل كاسا دی باوا استانبول به زبان های انگلیسی، فارسی، آذری، اسپانیایی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط بسیار گرم و صمیمی برقرار می کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات متعدد و عالی در هتل كاسا دی باوا استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل كاسا دی باوا استانبول شامل واحدهای آپارتمانی تک خوابه، دلوکس، دو خوابه پنت هاوس و تک خوابه کومفورت هستند. برخی از اتاق ها تراس دارند که در صورت درخواست مهمانان قابل رزرو اند. تمام واحدها دارای امکانات آشپزخانه ای مجهز نظیر سینک، کابینت، لوازم پخت و پز و پذیرایی، قهوه/ چای ساز، ماکروویو، دستگاه نان تست، لوازم نظافت، یخچال و ... هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحدشان به آشپزی بپردازند. دکوراسیون اتاق ها فوق العاده گیرا، شیک و مدرن است. تراس ها با مبلمان فضای باز راحت و زیبا چیدمان یافته اند و کف اتاق ها با پارکت فرشینه شده اند. در چیدمان داخل اتاق ها نیز از اسباب و اثاثیه مدرن، مستحکم و باکیفیت استفاده شده است. فضای داخل اتاق ها دنج و آرامش بخش و همچون خانه خود آدم احساس بی نظیری دارد. دیوار اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. نظافت و تمیزی واحدها نیز کاملا اطمینان بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در هتل كاسا دی باوا استانبول ساعت ۱۴ الی ۲۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل كاسا دی باوا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد نظیر آشپزخانه های کوچک، مبلمان، میز، تلویزیون، کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی (DVD)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، امکانات اتو، میز تحریر، اتاق نشیمن، کمد لباس، تلفن، آباژور، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی، حوله، سشوار و ... وجود دارند.

فاصله هتل كاسا دی باوا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مدرن استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت آنتون پادوا استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد اورتاکوی استانبول: ۵٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است