search
menu

هتل Carina Park Suites Nisantasi Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Carina Park Suites Nisantasi Istanbul
امکانات کلی هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Carina Park Suites Nisantasi Istanbul


هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی یک هتل چهار ستاره شیک و مدرن در استانبول است که فقط چند قدم از منطقه شیک نیشانتاشی با فروشگاه ها و کافه های معروف خود فاصله دارد. این هتل مکان مناسبی برای تجربه استانبول و اطراف آن است. با مرکز شهر فقط ۰.۵ کیلومتر فاصله دارد و در عرض ۳۷ دقیقه می توانید به فرودگاه استانبول برسید. هتل Carina Park Suites Nisantasi Istanbul با موقعیت مناسب خود و دسترسی آسان به جاهای دیدنی و گردشگری شهر از جمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دولمه باغچه، برج گالاتا و برج دختر مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. همچنین این هتل تنها ۶۰۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی فاصله دارد و این خود موجب صرفه جویی در هزینه ها به هنگام گشت و گذار خواهد شد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی استانبول


در هتل Carina Park Suites Nisantasi Istanbul تمام تلاش بر این است که میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. مجموعه ای از امکانات درجه یک مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، سرویس تاکسی، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان و امکانات برای میهمانان معلول ارائه می شود. جهت اقامت راحت میهمانان، خدماتی همچون سرویس نگهداری از کودک و نوزاد، ترانسفر فرودگاهی، صرافی و صندوق امانات نیز در دسترس است. برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور وجود دارد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی استانبول ممنوع است. برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، پارکینگ در نظر گرفته شده است.
برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می توانید اتومبیلی کرایه کرده و به راحتی به گشت و گذار بپردازید. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا در فضاهای عمومی مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. علاوه بر این ها خدماتی از جمله سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی و سیستم اطفا حریق نیز در دسترس هستند. پرسنل با تجربه و خوش اخلاق هتل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. در صورت درخواست تخت نوزاد هزینه ای برای آن دریافت نمی شود. کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل حساب می شود. هتل دارای تراس است که می توانید از آب و هوای خوب منطقه نهایت لذت را ببرید. صبحانه خوشمره هر روز به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Carina Park Suites Nisantasi Istanbul دارای اتاق های خانوادگی، آپارتمان یک خوابه لوکس، آپارتمان یک خوابه دارای آشپزخانه و آپارتمان یک خوابه لوکس دارای آشپزخانه در طبقه زیر زمین است. متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب نموده و اقامت بی نظیری را در هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی استانبول تجربه کنید. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی است که دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می دارد. همچنین اتاق ها مجهز به مبل، صندوق امانات، مینی بار، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی، تلفن، میز و تجهیزات تهیه چای و قهوه هستند.
برای افرادی که علاقمند به آشپزی هستند یک آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز و مایکروویو نیز وجود دارد. حمام ها مجهز به دوش، سشوار، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و محصولات آرایشی هستند.

فاصله هتل کارینا پارک سوئیت نیشانتاشی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار مصری: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است