search
menu

هتل Byzantium Comfort Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Byzantium Comfort Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بیزانتیوم کامفورت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل بیزانتیوم کامفورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Byzantium Comfort Hotel Istanbul


هتل بیزانتیوم کامفورت از هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه سه ستاره در منطقه سلطان احمد استانبول است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار عالی در شهر استانبول موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. هتل بیزانتیوم کامفورت سالانه میزبان مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر استانبول می‌شوند. فاصله این هتل تا مسجد مشهور سلطان احمد نیز حدود ۳۵۰ متر است که از پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از این مسجد را تماشا کنید و با پای پیاده به بازدید از این جاذبه تاریخی و دیدنی بروید. برای دسترسی به فرودگاه استانبول نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Byzantium Comfort Hotel Istanbul بهره‌مند شوید، البته در ازای استفاده از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین مسجد و موزه ایاصوفیه حدوداً ۴۰۰ متر از این هتل فاصله دارد و جزو جاذبه‌های تاریخی بسیار مشهور در استانبول به شمار می‌رود که امکان ندارد مسافری بدون بازدید از این جاذبه دیدنی استانبول را ترک کند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمام اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل بیزانتیوم کامفورت استانبول


هنگام ورود به این هتل در لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که با خوش‌رویی به استقبال شما می‌آیند و تمامی پرسنل به‌صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی در حال تلاش برای فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل Byzantium Comfort Hotel Istanbul به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. پارکینگ این مجموعه به‌صورت خیابانی بوده و استفاده از آن رایگان است. خدمات مربوط به خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند اما در صورت نیاز به اتو می‌توانید به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خدمات ارائه‌شده در پذیرش این هتل عبارت‌اند از خدمات باربری، اتاق چمدان و تبدیل ارز.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرمی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شبکه‌های تلویزیونی مخصوص برای کودکان و خدمات مربوط به‌ سلامتی اشاره کرد که خود این بخش شامل جکوزی داغ، مرکز سلامتی و اسپا و سونا است و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید، زیرا بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه این مرکز سلامتی برایتان بسیار خوب خواهد بود و به آرامش ‌خواهید رسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بیزانتیوم کامفورت انواع گوناگونی دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق خانواده و اتاق دوبل بوجت. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل مجهز به امکانات روز دنیا هستند و اقامتی همراه با آسایش را در این اتاق‌ها تجربه خواهید کرد. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، فضای نشیمن، چای‌ساز و قهوه ساز و حمام اختصاصی. این حمام‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
آشپزخانه‌های موجود در داخل هر یک از واحدهای اقامتی در هتل Byzantium Comfort Hotel Istanbul شامل یخچال، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی و لوازم شستشو هستند. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. دسترسی به طبقات مختلف این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها را ندارید و برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

فاصله هتل بیزانتیوم کامفورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است