search
menu

هتل Budak Residence Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
امکانات و خدمات عمومی هتل بوداک رزیدنس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بوداک رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک
درباره هتل Budak Residence Istanbul
هتل بوداک رزیدنس استانبول، هتل آپارتمانی ۲ ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است و در مرکز شهر واقع شده و تا میدان تکسیم و خیابان استقلال تنها ۹۰ متر فاصله دارد. خیابان استقلال از خیابان های مشهور استانبول بوده و پاتوق اکثر گردشگران به حساب می‌آید. دسترسی از این هتل به خیابان نیشان تاشی استانبول نیز بسیار راحت است. خیابان نیشان تاشی به بوتیک‌ها، گالری‌ها و کافه‌های باکلاس و جذابش معروف است و اکثر افراد معروف ترکیه را در این منطقه می‌توانید ببینید. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب و گردشگر پسند است؛ یعنی فاصله کمی تا جاذبه‌هایی اصلی شهر چون موزه مدرن استانبول، موزه مادام توسو، پل گالاتا، کاخ دلمه باغچه استانبول و ... دارد. مهمانان می‌توانند با پای پیاده و یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشند. اقامت در این هتل این فرصت را به مهمانان می‌دهد تا ضمن تجربه اقامت مناسب، شهر استانبول را به آسانی کشف کنند. کارکنان هتل Budak Residence Istanbul کاردان و خوش برخورد هستند و برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوداک رزیدنس استانبول


در هتل بوداک رزیدنس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، اتاق چمدان،دستگاه وندینگ نوشیدنی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته بندی شده، صبحانه در اتاق، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل بوداک رزیدنس استانبول به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل بوداک رزیدنس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با امکانات مناسب در هتل بوداک رزیدنس استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل بوداک رزیدنس استانبول شامل اتاق های خانواده، استودیو دو نفره و سه نفره، واحد دوخوابه و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها ساده است و با اسباب و اثاثیه مطلوب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با موکت پوشش یافته‌اند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. در ضمن، اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی آرامش مهمانان را به هم نمی‌زند. زمان تحویل اتاق ها در هتل بوداک رزیدنس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل بوداک رزیدنس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، کتری برقی، یخچال، اجاق گاز، کابینت، لوازم پذیرایی، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل بوداک رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است