search
menu

هتل Bonne Sante Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bonne Sante Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بون سانت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بون سانت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bonne Sante Hotel Istanbul


هتل بون سانت از هتل‌های مشهور و چهار ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است که حدوداً سه کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. این هتل بی‌نظیر در خیابان استقلال واقع‌شده است، بدین‌جهت دسترسی آسانی به‌تمامی جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر استانبول مانند موزه پرا، بازار بزرگ استانبول، موزه معصومیت و چندین جای دیگر خواهید داشت. میدان تکسیم از این هتل حدوداً ۲۰۰ متر فاصله دارد که به‌راحتی در عرض چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است. ایستگاه متروی تکسیم نیز با ۳۵۰ متر فاصله تا این هتل قرار دارد که به‌تمامی نقاط استانبول می‌توانید سوار مترو شوید. مرکز خرید دمیرون نیز با ۲۵۰ متر فاصله جزوه مراکز خرید مشهور بوده و در میان گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است. فرودگاه استانبول در ۴۲ کیلومتری هتل Bonne Sante Hotel Istanbul واقع‌شده است و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. برخی از امکانات مشهور در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل بون سانت استانبول


به دلیل فعالیت پرسنل به‌صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش و سایر قسمت‌های این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. طبق قوانین هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس نیز در هتل انجام می‌گیرند که سه مورد اول با هزینه بوده ولی واکس کفش نیازی به پرداخت هزینه ندارد. همچنین برای تبدیل عرض می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. پارکینگ این هتل نیز به‌صورت پارکینگ اختصاصی بوده و با هزینه مجزا در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. ممکن است برخی از مسافران به خاطر سفر کاری و تجاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شوند که در صورت انتخاب هتل Bonne Sante Hotel Istanbul برای اقامت می‌توانند از امکانات مرکز بیزینس بهره‌مند شده و جلسات و کنفرانس‌هایشان را برگزار کنند. پرسنل کارآزموده این هتل در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران در حال تلاش هستند و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت در برقراری ارتباط مسافران دچار مشکل نشده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات سرگرمی و تفریحی در این هتل می‌توان به اجرا و موسیقی زنده، کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی این شهر اشاره کرد و اینکه در مرکز سلامت و اسمای این هتل خدماتی نظیر انواع ماساژ ارائه می‌شود که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه اضافی پرداخت کنید و بعد از گشت‌وگذار و خستگی‌های روزمره با این ماساژها به آرامش خواهید رسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، بالکن یا تراس هستند. همچنین در همه اتاق‌ها حمام اختصاصی شامل دوش، وان، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی بوده و اقامتی همراه با آرامش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، سوئیت دلوکس با جکوزی با یک اتاق‌خواب و پذیرایی، سوئیت اکسکیوتیو همراه با تراس و جکوزی، سوئیت خانواده دلوکس، اتاق دوبل با چشم‌انداز خیابان استقلال. همه واحدهای اقامتی این هتل دارای پنجره‌ها و دیوارهای عایق صدا بوده و اقامتی در سکوت را تجربه خواهید کرد. همچنین کف اتاق‌ها پارکت شده و دسترسی به طبقات بالایی هتل Bonne Sante Hotel Istanbul نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. از دیگر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، بالکن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن، فضای نشیمن و کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی و مبلمان چیده شده در تراس اشاره کرد.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های موجود در این اطراف هتل سر بزنید. در رستوران این هتل نیز وعده‌های غذایی به‌عنوان به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود و می‌توانید انواع غذاهای ترکی استانبولی را نوش جان کنید.

فاصله هتل بون سانت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است